Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han kan enten begynne sin pappaperm og din permisjon blir flyttet på, eller han kan overta deler av fellesperioden fra deg dersom du er så syk at du ikke kan ta vare på barnetIkke søkt enda. Usikker på hvordan vi kommer til å gjøre det. Er arbeidsledig og hadde egentlig begynt behandling og fått diagnose rett før jeg fant ut at jeg var gravid. Så alt er egentlig ganske komplisert på en måte Mulig jeg må be om et møte på nav å få veiledning med hjelp av de på hvordan vi skal løse det best mulig. Vet ikke helt hvordan vi skal løse det i forhold til far sin permisjon heller. Hvordan blir det hvis jeg feks blir så dårlig at jeg blir sykemeldt i mammapermisjon? Får han da krav på å ta deler av min mammapermisjon feks? Synes alt er super komplisert! Så mye å tenke på!
SnikerIkke søkt enda. Usikker på hvordan vi kommer til å gjøre det. Er arbeidsledig og hadde egentlig begynt behandling og fått diagnose rett før jeg fant ut at jeg var gravid. Så alt er egentlig ganske komplisert på en måte Mulig jeg må be om et møte på nav å få veiledning med hjelp av de på hvordan vi skal løse det best mulig. Vet ikke helt hvordan vi skal løse det i forhold til far sin permisjon heller. Hvordan blir det hvis jeg feks blir så dårlig at jeg blir sykemeldt i mammapermisjon? Får han da krav på å ta deler av min mammapermisjon feks? Synes alt er super komplisert! Så mye å tenke på!
Vi har også tenkt å få det til å gå opp med ferien i 2021 og så 2022, med barnehagestart august 2022 Ser ut som det blir 2 måneder og 3 uker ulønnet permisjon, men jeg tror det blir best for oss denne gangenHar det ikke travelt med å gjøre det enda, vi har en ambisjon om å få det til å klaffe med sommerferien 2022 slik at vi kan gå ut i ferie og flytte til ny by, så vi vurderer 80 % dekning men har ikke helt bestemt oss enda.
Helt riktig! Du kan ha ferie sammen men planleggere til NAV får ikke til å ha to personer i en periode samtidigVi har sett på planleggeren og skal lage endelig plan for permisjonsdeling nå i helga. Ser ut til at vi tar halve hver.
Har prøvd å lagt inn ferie på begge samtidig i permisjonsplanleggeren (iallefall i 2020), men da forskyves ene ferien og legger seg etter den andre. Er det sånn at vi har lov å ha ferie samtidig, men planleggeren til nav takler det ikke?
Helt riktig! Du kan ha ferie sammen men planleggere til NAV får ikke til å ha to personer i en periode samtidig
SnikerKan man f.eks utsette en mmd med permisjon til barnet starter i bhg?