Noen som har begynt å pakke vekk

tojenter

Forumet er livet
de minste klærene til babyen???? Jeg har ikke det enda... men regner med at jeg snart kan begynnr å pakke vekk det i str 50....passer bare akkurat no, og i det tempoet hun vokser i så tenker jeg at jeg kan begynne i uken å pakke vekk. Men hvordan pakker dere det??? Kan vel ikke pakke det i plastposer????da kan man vel risikere mygg på dem?
Pappkasser.. kanskje jeg kan bruke det???

har heldigvis ikke så mye i 50, men det vi har synger siste verset. har begynt å bruke noe i 56.

ORIGINAL: cathrine1

har heldigvis ikke så mye i 50, men det vi har synger siste verset. har begynt å bruke noe i 56.

så tidlig???? Caroliner er 5 uker i dag, og jeg har ikke pakket det vekk enda... men ikke lenge før no. Har også nett så vidt begynt å bruke noe i 56

He he, har hatt ting å pakke bort allerede fra fødselen av jeg[:D] 50 er for lite for lillegutt, 56 er akkurat i lengden..

Tenkte å rydde vekk bodyer i 50 i morgen.
Sparkebukser bruker vi 50 enda. Men har noen bukser som er for trange i livet.
Halv søstra får det minste til dukkeklær her

har pakka vækk hele 2 bodyer! hihihi[:D][:D][:D] ellers passer nu 50,å 56 enda...

Har ikke tengt på å pakke vekk noe ennå jeg.. 50 er litt for stort her så måtte til by'n å handle litt til i 50 siden jeg bare hadde 56 og da drukner hu..hehe[:D]

quote:

ORIGINAL: cathrine1

så tidlig???? Caroliner er 5 uker i dag, og jeg har ikke pakket det vekk enda... men ikke lenge før no. Har også nett så vidt begynt å bruke noe i 56

ja, det sette han har på seg på bildet er for lite nå. pluss alle bodyene i 50 er det bare så vidt jeg får de igjen. så nå har jeg vaska alt i 56, så det er klart til bruk[:)] litt trist og, han er liksom ikke nyfødt lenger. gikk faktisk å tenkte i går at jeg snart vil ha en til snart[8D] men får vente noen år

Back
Topp