Noen som har begynt å kjenne liv?

Atpåklattpåvei

Elsker forumet
Er nå 13+5 og 3.gangs. For et par dager siden kunne jeg kjenne en form for bevegelse nedi der. Ikke spark, men mer litt romstering. Kjente liv tidlig med de 2 andre også, mener det var fra uke 15 med nr 2, og litt før det med 1.
Noen flere som har begynt å føle dette?
Gleder meg til mer bevegelse fremover da blir det hele så mye mer virkelig!
 
Er 13+1 idag og mener jeg kjenner det innimellom. Som noe som stryker fra innsiden liksom
 
Jeg kan kjenne intens og veldig lokal «leamus» i noen sekunder av og til, slik jeg kjente med førstemann helt i starten 13+3 i dag
 
Har begynt å kjenne litt jeg også. Er bare 11+6, men kjenner liksom små «trykk» inni mellom og litt romstering, som noen andre skriver også. :Heartred :love017
 
Jeg er i uke 13+3, har ikke kjent noe enda. Men er første min, så kanskje vanskeligere å vite hva som er hva da? Vet liksom ikke hva jeg skal kjenne etter :p
Blir spennende i ukene fremover!
 
Kjente i uke 13 med nr 3, er 12+3 nå og tror ikke jeg har kjent noe ennå.
 
Jeg har kjent litt kiling ett par ganger. Med førstemann merket jeg ikke noe før sånn i uke 20, så jeg trodde det var altfor tidlig, men tydeligvis ikke helt uvanlig da :)

Edit: er 13+6 i dag
 
Jeg er 12+1 i dag. Har ikke kjent noe tegn til liv enda! Har heller ikke kjent liv med to andre før i uke 18-20, så spent på om jeg kjenner noe før denne gangen :D
 
Jeg er i uke 15 nå, og kjenner litt bevegelser. Men ikke mye. :)
 
Er 14+4 har ikke følt noe spesifikt men vet heller ikke hva jeg leter etter. Har lurt på mer i det siste om det er fosteret jeg kjenner eller om det bare er tarmene. Er små bobler inni der på en måte. Hva kjennes det ut som?
 
Er i uke 13 med nr 4. Kjenner ikke noe ennå tror jeg. Kjente litt leamusfølelse i går- men tror bare det var luft
 
Er i uke 15 i morgen.. ikkje kjent så mye. Kanskje ett par ganger jeg har lurt på om det kunne være noe, men er ikke sikker! Med de 2 andre kjente jeg ikke noe før rundt uke 20
 
Flere som har kjent liv, men så kan det gå dager til neste gang? Regner med at det ikke er normalt å skulle kjenne liv hver dag nå så tidlig, men blir jo så lett bekymret når man først har kjent, og så ikke... kjente jo godt med liv fra uke 15 de 2 forrige svangerskapet, og jeg vet at morkaka ligger bak. Så føler jo jeg burde kjenne mer. Men men, har jo også litt mer polstring på magen nå enn ved de 2 forrige da...det spiller kanskje en rolle
 
Flere som har kjent liv, men så kan det gå dager til neste gang? Regner med at det ikke er normalt å skulle kjenne liv hver dag nå så tidlig, men blir jo så lett bekymret når man først har kjent, og så ikke... kjente jo godt med liv fra uke 15 de 2 forrige svangerskapet, og jeg vet at morkaka ligger bak. Så føler jo jeg burde kjenne mer. Men men, har jo også litt mer polstring på magen nå enn ved de 2 forrige da...det spiller kanskje en rolle
Jeg husker fra forrige gang at jeg kunne gå flere dager mellon hver gang jeg kjente liv.
Jeg har trodd det er sånn denne gangen også, men er litt i tvil plutselig, for fikk beskjed st morkaken lå foran. Så begynner å tro jeg bare innbiller meg det, tenker det er for tidlig med morkaken foran.
 
Ikke kjent noe ennå 16+4, men har morkake foran denne gangen. Har kjent liv sent ved tidligere graviditeter også, selv med morkake bak.
 
Har morkaka foran. Tror jeg har kjent noe siste dagene. Hadde hvertfall et litt sterkere spark i forrige uke. Ikke kjent det siden. Er 14+5. 4.gangs
 
Jaaa, nå de par siste dagene har jeg kjent små søte «trykk»! :love017 :Heartred Trodde jeg kjente fra sånn uke 10/11, men det var bare tarmene. :playful: Nå vet jeg det er lille nurket. :love017 Sååå takknemlig!
 
Trudde eg kjente noko rundt veke 15, men har ikkje kjent noko på ei stund no, er i veke 19. Har morkaka forran, så er ikkje så veldig bekymra
 
Back
Topp