Noen som har begynt å kjøpe utstyr og ting man trenger ?

Malinnn

Mai lykke ! <3
Mailykke <3
Eventuelt når begynner man ? Sitter ofte å følger med på finn og facebook på små ting som det første bilsete og lignende. Men følger jeg ikke kan kjøpe fordi jeg ikke har vært på ul enda og er redd for at ting kanskje ikke er som det skal. Selvom jeg ikke merker noe til at det skal være noe galt, ikke hatt blødninger osv. Sitter å vurderer tidlig ul men kjæresten synes det er tull ettersom jeg har time 31 des og kan klare å vente til det. Vet at jeg ikke vil ønske meg noe til baby til jul men kan jo hende jeg er så heldig å får noe forde. Nå skriver jeg rundt meg selv men ja, første gangs gravid trenger jeg si mer :p haha

Sent from my iPad using BV Forum

Vi har handlet bilstol da vi kom over et veldig godt tilbud. Ellers tittet vi mye rundt og har funnet ut det meste vi ønsker oss av utstyr, så venter vi i spenning til januarsalget evt salg senere slik at vi sparer mest mulig. Vi kommer ikke til å kjøpe noe særlig brukt egentlig, bla for vognen har vært kort tid på markedet så regner ikke med å finne noe;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har handlet bilstol da vi kom over et veldig godt tilbud. Ellers tittet vi mye rundt og har funnet ut det meste vi ønsker oss av utstyr, så venter vi i spenning til januarsalget evt salg senere slik at vi sparer mest mulig. Vi kommer ikke til å kjøpe noe særlig brukt egentlig, bla for vognen har vært kort tid på markedet så regner ikke med å finne noe;)

Romjulsalget og januar salget venter jeg på å. Fikk høre av en annen bekjent at det første bilsete kom de til å vokse ut av ganske fort så det var greit å se om man fant brukt der og heller legge mer i det de skal ha etter. Ettersom jeg må flytte ut av barndomshjemmet siden jeg bor med foreldre så starter jeg rimelig på bar bakke å må da prioritere litt :)

Romjulsalget og januar salget venter jeg på å. Fikk høre av en annen bekjent at det første bilsete kom de til å vokse ut av ganske fort så det var greit å se om man fant brukt der og heller legge mer i det de skal ha etter. Ettersom jeg må flytte ut av barndomshjemmet siden jeg bor med foreldre så starter jeg rimelig på bar bakke å må da prioritere litt :)

Ja den skjønner jeg godt :) hadde vi ikke kommet over tilbudet det stolen var på over 50% hadde nok vi også kjøpt brukt nyfødtsete:)

Kjenner meg igjen i det å måtte prioritere litt. Har bodd på hybel i tre år nå, men nå må vi finne oss noe større, og da blir det plutselig ekstra utgifter på bolig også ;)

Husk å tenk sikkerhet når det kommer til bilstol. Du har ingen garanti for at stolen ikke har vært i noen kollisjon når du kjøper brukt :/

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Er heldig å har mye etter storebror. Blandet annet vogn, som vi kjøpte ny til han :) venter på januarsalg her å før jeg tenker å kjøpe noe.., eneste jeg har kjøpt er noen ull strømpebukser på salg da jeg handla julegaver og klær til storebror. Sparte mye når det var på 50% ;)

Blir nok ikke handla noe særlig før etter OUL, etter jul (vi har tenkt til å ønske oss ting til babyen, det er jo det vi trenger nå :) ) men i januarsalget kan det nok hende vi ordner oss litt mer :) det er jo mer lønnsomt det :)

Kjøpt en stelleveske, resten får komme senere :)

Har tatt vare på det meste etter etter de 2 forige barna mine så er kun vogn og vipestol jeg mangler. Viss det blir en til jente så har jeg også masse klær,viss det blir gutt så må jeg kansje gå til innkjøp av gutte klær....det æ har veldig jente aktig(rosa).Men dattra mi på 7 år syntes viss det va helt okey å kle på babyen kjola viss det er en gutt da XD

Har bare kjøpt litt klær, for jeg kan ikke dy meg :)
Eller venter vi nok til over jul. Må først og fremt få litt oversikt, og så vil jeg ha istand barnerommet før vi begynner å fylle det.

Har handlet når jeg har kommet over tilbud.. Kjøpte Stokke stol med baby sete på barnas hus da det var tilbud der, så kjøper jeg en flaske for hver mnd så det ikke blir så mange på en gang og :P hehe.. Har jo en del fra sist gang også, så mye jeg ikke trenger å kjøpe :)

Har tatt vare på alt utstyr fra sist gang, så trenger ikke handle inn så mye. Om det blir gutt må det shoppes litt gutteklær, da vi har jente fra før. Jaja, litt shopping blir det nok uansett, er så mye skjønne klær til babyer!

Det eneste jeg allerede har kjøpt er et newbornsete til stokkestolen, det var på tilbud, så da så...

Nei, venter med alt etter oul :) Håper jeg har tålmodighet til å vente til julen er over og salget begynner :p

sendt fra appen

har fått mye av min søster :)
Ellers, fant jeg en brukt vippestol til 50 kr, som svigermor skal sy nytt trekk til :)
utenom det, venter vi nok på januarsalget her og :)

Jeg titter :) Venter. Gleder meg til å handle alt mulig. Har åpnet for
andre å kjøpe noe til julegaver. Fint det :)

Back
Topp