Noen som har begynt å kjøpe eller lage årets julegaver ?

De e ju praktiskt tenkt av er men eg syns de e aå tidigt liksom å tenkt visst se har køpt noet av de samma som du har køpt.
 
nei, vi får en liten gutt i september så hadde tenkt å ta han med på nyfødt fotografering & gi bilder av han, eller en ting med bildet av han på til besteforeldre & onkler & tanter + en liten ting de faktisk ønsker seg ;) å da er det bare mannen & lille gutt igjen som skal ha gaver, skal bestille en svin dyr japansk kokkekniv til mannen, han har ønska seg den lenge, lille gutt får nokk noe har trenger & en jule kule med "min første jul" & dato osv malt/inngravert på :)
 
Er dere ikke bekymret over at personene kjøper det samme de skal få i gave før jul? :p

Jeg tenkte å kjøpe vinglass som mamma sa de trengte i fjor, men de kjøpte hun i løpet av det året, så jeg måtte finne på noe annet...
nei det er jeg ikke, det har fortsatt ikke skjedd ;)
 
Vi tenkte egentlig at vi skal prøve å få på plass en del julegaver før termin i sept, så vi slipper tenke på det utover høsten. I tillegg skal jeg se om jeg får tid til å lage noe =)
 
Ikke ennå men skal til fotograf med mini neste uke og tenker å få fremkalt bilde til besteforeldrene da:)
 
Jeg har termin i november så jeg må ha alt klart i løpet av høsten! Sambo er ikke veldig gira på å handle alene.
Jeg er alltid på utkikk etter flotte kupp og når jeg ser noe som bare er så mamma, eller så tante så kjøper jeg det uansett når på året det er :)
 
Hadde jeg skulle laget noe hadde jeg kunne begynt nå - men tenker faktisk at det er greit at folk kan bytte om det jeg kjøper ikke faller i smak.
Så for å fordele utgiftene ville jeg heller ha satt av penger hver måned enn å begynne å handle nå. Og for å forberede meg litt begynner jeg gjerne å lage liste på hva jeg skal kjøpe ut i oktober. Men drøyer den alltid til ut i november desember før jeg starter å handle.
 
Back
Topp