Noen som har begynt å kjøpe eller lage årets julegaver ?

Det er jo kjempesmart!
Jeg har ikke kjøpt noe ennå. ;) Jeg har i hvert fall en idé til bursdagsgave til svigerinnen min i februar. ;)
 
Hvorfor flau?
Jeg har gjort det samme, synes det er lurt jeg

De rundt meg syns jeg er gal sin handler julegaver i januar, men kaller det egentlig økonomisk. Blir ikke noe mer romslig når det kommer en til nærmere jul :)
 
Wow!! Noen er tidlig ute ;) men er jo lurt å spre utgiftene da...

Eneste ulempen er jo evt bytting av gaver.....
 
Ser meg litt om på salg :)
 
Har ikke begynt med det enda gitt, men ikke dumt altså.
Tenk så mye man kan finne på sluttsalget nå:)
 
Har ikke begynt med det enda... Men er absolutt lurt å begynne litt tidlig og handle inn litt og litt. Da slipper man jo å handle alle gavene rett før jul :)
 
Wow!! Noen er tidlig ute ;) men er jo lurt å spre utgiftene da...

Eneste ulempen er jo evt bytting av gaver.....
Jeg har vært tidlig ute siste årene, lærte litt den gangen des var en pyton mnd pga ting som skjedde,men likevel måtte jeg ut å finne gaver. De gavene ble lite gjennomtenkte,det likte jeg ikke
 
Nei har ikke tenkt på det, skulle gjerne funnet noen bursdagsgaver for de kommende mnd på salget nå, men siden inntekten har vært laber i huset denne mnd så har det visst ikke blitt handlet noe på salget i år dessverre
 
Jeg har ikke gjort det, men det er ikke dumt :) I år håper jeg at jeg får startet mye tidligere enn i fjor for da fikk jeg dårlig tid og ble ferdig den 23 desember....
 
Skjønner, jeg vet om flere som synes det erhetl greit å handle lille julaften å det har jeg aldri skjønt.

Men i år som jeg har termin i juli er planen å bruke god tid på gavene og kanskje få laga litt selv og :) for det er det jeg pleier å gjøre.
 
Back
Topp