Noen som har begynt å jobbe enda?

Andie19

Glad i forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Jeg skal være hjemme til April. Kjenner jeg desverre angrer meg. Savner det sosiale på jobb! Savner å gjøre litt mer nytte av meg :)
 
Skal begynne i oktober, gruer meg.. Trives ikke så veldig på jobb, mye stress og mas, lyst til å finne meg noe annet, noe som er på dagtid mandag til fredag, alltid jobbet turnus:sorry:
 
Skal begynne i oktober, gruer meg.. Trives ikke så veldig på jobb, mye stress og mas, lyst til å finne meg noe annet, noe som er på dagtid mandag til fredag, alltid jobbet turnus:sorry:
Ja, jeg gruer meg til selve jobben. Jobber også turnus. Skal prøve å skaffe meg ny jobb før jeg begynner å jobbe, men mandag til fredag som sylepleier kan jeg bare drømme om
 
Jeg begynner etter nyttår! Det føles fjernt, men likevel så kort tid til. Jeg føler meg særdeles angrepet av sterk ammetåke i tilegg, så spent på hvordan det skal gå. Glad jeg enda har 4 mnd på meg, men pr.akkurat nå skulle jeg gjerne hatt enda mer tid. Mini fyller 6 mnd i dag og er/blir mitt eneste barn! :Heartpink
 
Jeg skal heller ikke tilbake før 1. april. Vi måtte refinasiere på huset for å få lkonomien til å hå opp med at jeg går ulønnet i 5 måneder. Mye pga jobbsituasjonen til mannen min (mye å gjøre på begynnelsen av året).

Jeg trives ikke så godt lenger i min jobb, men det er fordi vi har flytter lenger unna og at jeg ikje kan stige noe mer i gradene der enn jeg har. Så jeg kommer til å se meg etter ny jobb, men tenker å bli gravid igjen før jeg begynner (hvis det er mulig da), slik at jeg bare jobber de 6 månedene jeg må. Og så se etter ny jobb når jeg går mot slutten av perm nr 2.
 
Jeg begynner i midten av oktober, vi har ikke råd til å ta noe særlig ulønnet nå. Hadde like lang permisjon med forrige, og det gikk helt fint. Er dog spent på å jobbe 100% som lærer med to små, hadde en annen jobb med hjemmekontor i tillegg til lærerjobben forrige gang :p
 
Har ingen jobb å gå til. Planen er å være hjemme 1 år hvertfall... så får vi se. Er lege, så finner vel noe men vet virkelig ikke hva jeg vil :-/
 
Jeg skal jobbe nesten 4 mnder før ulønnet fra desember. Gruer meg skikkelig, trives virkelig ikke :( Men er sååå vanskelig å finne ny jobb :(
 
Jeg har jobbet deltid siden frøkna var 6 uker. Vært med på avdelingsmøter og fagutviklingsmøter osv. som er av det enkle slaget å delta på med en baby eller på teams. For min del har det vært godt å ha den kontakten med kollegaer og arbeidsplassen, samt at det forlenger også permisjonstiden. I disse tider med mye stengt av sosiale arenaer har det vært med på å gi oss noen faste møtepunkter :)
 
Jeg skal heller ikke tilbake før 1. april. Vi måtte refinasiere på huset for å få lkonomien til å hå opp med at jeg går ulønnet i 5 måneder. Mye pga jobbsituasjonen til mannen min (mye å gjøre på begynnelsen av året).

Jeg trives ikke så godt lenger i min jobb, men det er fordi vi har flytter lenger unna og at jeg ikje kan stige noe mer i gradene der enn jeg har. Så jeg kommer til å se meg etter ny jobb, men tenker å bli gravid igjen før jeg begynner (hvis det er mulig da), slik at jeg bare jobber de 6 månedene jeg må. Og så se etter ny jobb når jeg går mot slutten av perm nr 2.
Samme her, det var forøvrig planen med nummer 1. Men så fant jeg ikke noe før jeg ble gravid igjen, men de to siste ukene har det vært jobbintervju for alle penga! Kjenner at jeg trenger noe å glede meg til å komme tilbake til på en måte.

Jeg har perm til februar. Godt er det, for med nummer 1 var jeg så og si ferdig med perm på dette tidspunktet og denne gangen føler jeg ikke at jeg har rukket å ha permisjon enda :dead:
 
Jeg skal tilbake i jobb 29. November. Skal jobbe i 15 uker (eller 14 da , skal ha ferie I romjula) åsså skal jeg være hjemme fra 14 mars og til august igjen :happy:Guttene er snart 9 mnd:happy:
 
Back
Topp