Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg gruer meg til selve jobben. Jobber også turnus. Skal prøve å skaffe meg ny jobb før jeg begynner å jobbe, men mandag til fredag som sylepleier kan jeg bare drømme omSkal begynne i oktober, gruer meg.. Trives ikke så veldig på jobb, mye stress og mas, lyst til å finne meg noe annet, noe som er på dagtid mandag til fredag, alltid jobbet turnus
Jeg skal jobbe nesten 4 mnder før ulønnet fra desember. Gruer meg skikkelig, trives virkelig ikke Men er sååå vanskelig å finne ny jobb
hvorfor må du vente til desember?
Samme her, det var forøvrig planen med nummer 1. Men så fant jeg ikke noe før jeg ble gravid igjen, men de to siste ukene har det vært jobbintervju for alle penga! Kjenner at jeg trenger noe å glede meg til å komme tilbake til på en måte.Jeg skal heller ikke tilbake før 1. april. Vi måtte refinasiere på huset for å få lkonomien til å hå opp med at jeg går ulønnet i 5 måneder. Mye pga jobbsituasjonen til mannen min (mye å gjøre på begynnelsen av året).
Jeg trives ikke så godt lenger i min jobb, men det er fordi vi har flytter lenger unna og at jeg ikje kan stige noe mer i gradene der enn jeg har. Så jeg kommer til å se meg etter ny jobb, men tenker å bli gravid igjen før jeg begynner (hvis det er mulig da), slik at jeg bare jobber de 6 månedene jeg må. Og så se etter ny jobb når jeg går mot slutten av perm nr 2.