Noen som har begynt å handle?

Sanasol

Forelsket i forumet
Det er vel bra tidlig å starte allerede nå, men med en gang UL er over *bank i bordet* så løper jeg ut og handler. Har allerede bestemt meg for hvilken vogn og hvilket bilsete vi skal ha. Tror vi da [:)]

Ellers har jeg faktisk kjøpt en sånn 2-i-1 pakke med body og en 3-pakke med sånne små myke sokker. Jeg har bare lagt det på bordet i stua, og hver dag går jeg forbi, ser på det, plukker opp en body og stryker litt på den, smiler fornøyd og bretter den pent igjen. Merkelig rituale. Om mannen min er der sier jeg noe sånt som "se på den'a...så liten" og han bare rister på hodet. Kanskje jeg bare bude legge det i skuffen [:D]

Har vel handla alt for mye vil jeg tro. Får bare håpe det blir jente med tanke på alt det rosa tøyet i skuffen....eller kanskje en veldig feminin gutt [:)] Ellers så gleder jeg meg til å få vite hva det blir så jeg kan begynne shoppe litt større ting som vogn og bilsete og alt det der....

Har ikke handlet noe enda, tror jeg skal vente denne gangen. Begynte ganske tidlig sist gang, ble mye gråe og hvite klær så vi har en del klær til å begynne med. Og blir det en gutt er alt komplett! Ellers så skal jeg kjøpe voksi pose og bilstol.

Nei, jeg har ikke kjøpt noe ennå... Men tenkte at jeg snart skulle ta en tur på loftet og se hva som kan brukes etter de to andre.

lider av samme syndromet som deg sanasol,,, hehe
har kjøpt ølitt smått med klær som blir kikket på i ny og ne.. er bare bra og glede seg,,klarer nesten ikke vente hehe[:)]

ORIGINAL: daddy

Får bare håpe det blir jente med tanke på alt det rosa tøyet i skuffen....eller kanskje en veldig feminin gutt [:)] 

[:D] Hehe der spruta kaffen over tastaturet [:D]

ORIGINAL: Sanasol

ORIGINAL: daddy

Får bare håpe det blir jente med tanke på alt det rosa tøyet i skuffen....eller kanskje en veldig feminin gutt [:)] 

[:D] Hehe der spruta kaffen over tastaturet [:D]

Uff da....håper det gikk bra med tastaturet. [;)]

Næææh... ikke kjøpt en ting en gang [&:] Men får vente og se hvor lenge det blir til. Må bli nøytralt i alle fall da vi har bestemt oss for ikke å vite kjønn [;)]

forloveden min nekter meg nes\rmest å kjøpe noe.... enda.. han vil vente litt ...til det blir nermere termin... men vi har vogn[:D]

Har handlet litt klær og sengetøy jeg... koser meg masse med det og tar det sånn litt etter litt når jeg finner noe fint...
Fikk beskjed om at det var en gutt da vi var 11+6, men tør ikke kjøpe guttetøy før vi har fått bekreftet det en gang til.

Jeg har ikke begynt å kjøpe noe særlig enda... Har funnet noen sokker og småting på tilbud, og det er jo egentlig greit å kjøpe, men vi kommer nok til å vente en god stund før vi kjøper vogn og andre store ting.

Back
Topp