Noen som har begynt å handle?

Har bare visst det sikkert i tre dager, så har ikke handla noe, heller ikke i prøvetida, men har begynt å hekle da :D

Nope blir nok ikke før jeg vet kjønn! Har to jenter fra før så har litt fra de, men har gitt bort mye da vi egentlig ikke hadde tenkt å få en til før om noen år :p har vogn og nesten alt sånt så heldigvis lite jeg trenger handle ;)

Jeg har ikke handlet enda, men har begynt å planlegge. Siden vi får to ganske tette ser jeg for meg at vi må kjøpe en tvillingvogn. Vi har også liten bil (skoda rapid), så må finne en type som får plass i den. Sikler litt på babyjogger city mini GT double, den får nok plass i bagasjen. Har babyjogger city elite nå, og er superfornøyd.

Venter ihvertfall til uke 12, men blir nok til at vi venter til etter vi vet kjønn.
Merker det ikke er like viktig denne gangen, sist gang klødde jeg i fingrenne etter å gå på babyshopping, men nå har jeg jo ei jente fra før, så er så vandt med det :p
Og så kommer det jo veldig ann på kjønn, får vi jente/jenter, så har vi jo endel fra før :-)

Har inte köpt eller sett på något.
Fortfarande lite overkligt och är inte helt trygg än :)

Har det aller meste fra før, spørs bare på kjønn om klærne må byttes ut eller ikke.
Blir 20 mnd mellom, så det spørs om vi enten må ha en vogn til, eller søskenvogn. Eller begge deler... Tenker å se det an til det nærmer seg, om storebror trenger vogn til turer eller om det holder med søskenbrett. Må sikkert ha en sovevogn til bhg, men det får jeg tak i billig på finn.

Nei. Syns det er litt tidlig når jeg bare er fem uker på vei. Men begynner vel å titte meg litt rundt etter hvert :-)

Nei, men vet hva jeg skal ha. Tenker jeg kjøper de "store" tingene like etter jul. Skal ønske meg ting til jul så jeg slipper å bruke penger på det.

Trenger bare en slyngevugge, stellebord og voksipose. Ellers har vi alt, evt litt klær om det blir en gutt.

Apropos klær så trenger jeg kun omslagsbodyer og bukse med bein fra HM i starten...og ellers minimalt med klær.

Jeg har faktisk handlet en del klær..haha, har en jente fra før og både rommet hennes og klesskapet var fullt når jeg var 6 mnd på vei... Skal ikke ta såååå av denne gangen.. Men er shoppinglista å elsker kjøpe Babylon sååå :)

Ikke noe enda.. Har det aller meste fra før av, så vil vente til etter vi har fått visst kjønnet til å shoppe noen klær :) Gleder meg!!
Gleder meg til å få sagt det til mamma også, så hun kan begynne å strikke noe nøytralt :)

Ikke shoppe noe endå, men har sett en del og kan nesten ikke vente med å få kjøpt inn alt til den lille som venter ! :-D

Jeg har ikke tørt.. ved den første sa'en min så kjøpte jeg bilsete på finn. Det står enda på mørkeloftet og gnager meg hver gang jeg ser det. Denne gangen venter jeg nok til 3. Trimester. Litt noia kan man si!

Back
Topp