Noen som har begynt å få litt mage?

IMG_2578.JPG tærne forsvinner sakte men sikkert ;-D gått ned 6 kg og ikke lagt på et gram etter at jeg gikk ned de 6 kg de første 3 mnd..:) poff så var magen der
 
Kjenner den bare jeg legger hånden på magen. Området er ganske spent/hardt i forholdt til før. Lettest å kjenne når jeg ligger flatt på ryggen, da stikker den skikkelig opp også.
Skal prøve jeg også, hvor langt er du på vei?
 
Jepp! Kommet siste uka. Nå er det en tydelig forhøyning nederst på magen. Flesket som tidligere var nederst på magen, har også på mystisk vis flytta seg opp til navelen? Ser merkelig ut.

Er andregangs og drøyt 14 uker
 
IMG_2617.JPG

Klar for bryllup i helga! Ny kjole måtte bestilles på zalando, og passet veldig fint ; syns jeg hvertfall [emoji23][emoji3]
Magen er kommet for å bli [emoji23]
 
Har bare mage når eg ligger på rygg egentlig, og seint på dag ☺️ Er 16+3
 
Første dag med mammabukse på jobb! Brettet ned «duken» så den er nede ved hoftene. Ufattelig behagelig å sitte på plass uten å kjenne behovet for å kneppe opp! [emoji85] Det er utvilsomt mage der nå.
 
Her "poppa" plutselig magen fram onsdag / torsdag forrige uke :D Den gikk fra å knapt være synlig under klær til at alle så det dagen etter. Over natta var det ingen bukser som passet lengre :D Bildet er tatt idag, 14+0.

IMG_20180624_200325.jpg
 
Er 13 uker, magen poppa for to uker siden. Er tredje barnet, og jeg får stor mage - men det synes ikke bakfra, magen er kun forover, og livet er smalt bak.

IMG_20180623_180104.jpg
 
Er 13 uker, magen poppa for to uker siden. Er tredje barnet, og jeg får stor mage - men det synes ikke bakfra, magen er kun forover, og livet er smalt bak.

Vis vedlegget 264204
Selv 39+0, dagen før datteren min kom, kunne man ikke se at jeg var gravid bakfra (jeg vagget, da, men ikke utfra formen på kroppen)
 
Min kom så fort denne gangen at jeg tenkte det måtte være tvillinger. Sist fikk jeg ikke noe før 4mndr, nå har jeg sett ut som jeg er halvveis siden uke 13... Folk begynte å gratulere før jeg var 12 uker[emoji85] men er visst bare en der inne...
 
Åj så mange fine mager. Er 13+3 idag og har kanskje så vidt fått en liten bump. Men prøver å si til meg selv at jeg bare er oppblåst. Er førstegangs og ganske stram så tror magen kommer litt senere hos meg
 
Er førstegangs jeg også, er 14+0 i morgen. Har vært en del oppblåst på kveldene, men nå tror jeg det er babymagen som begynner å komme ❤️
Er ganske slank, men trodde det var tidlig med babymagen allerede. Er kun moren min som har turt å kommentere det, haha, så spørs om det er bare jeg som ser det ;)
 
Bilde tatt for en uke siden, da 16+5.
Noen som ønsker å tippe om det er jente eller gutt?
Skal på OUL på fredag, så får endelig vite da, forhåpentligvis.
 

Vedlegg

  • 612B9356-C16B-4E2A-B51D-2E9F97A5DE92.jpeg
    612B9356-C16B-4E2A-B51D-2E9F97A5DE92.jpeg
    368,7 KB · Visninger: 113
Er 15+1, og her er det ikke mye antydning til mage enda, selv om jeg er slank. Jeg blir ganske oppblåst utover ettermiddagen og kvelden, men alle klæra mine passer fint fremdeles. Synes i grunn det er ganske greit at det ikke synes enda, for jeg vil holde det hemmelig for kollegaer så lenge som mulig. Helst til jeg går på ferie mot slutten av uke 19, og så får de heller se det når jeg kommer tilbake 3-4 uker seinere. Men det skal vel godt gjøres! [emoji23]
 
Når jeg ligger er magen min heeelt flat. Når jeg står opp på morgenen er den også flat, men blir mer og mer mage ut over dagen. Kan gå med vanlige klær fortsatt, men jeans blir litt trange i magen på kvelden. Jeg er 17+4.
 
Back
Topp