Noen som har begynt å få en følelse..

Mammalykke

Gift med forumet
Januarhula 2014
VIP
*Aprilbaby 2018*
Av hva det er som gjemmer seg i magen?

Her er det ingen magefølelse på verken gutt eller jente. Når jeg gikk med guttene mine visste jeg at de var gutter lenge før vi så det på ultralyd.. Jeg bare visste det .. Nå: ingenting..

Dette er så spennende :)

Jeg har denne gangen hatt en veldig jentefølelse helt fra starten. Første gang var jeg brennsikker på at det var en gutt, og det var det :) Andre gangen hadde jeg vagere følelse, men trodde det var en gutt, og det var det.
Blir spennede å se om jeg har rett denne gangen også:)

jeg går rundt å tror jeg får en gutt :) første barnet så kan ikke vise til noe tidligere historie :) veldig spent på å få sjekket dette opp :)

Bombesikker på at det er en liten gutt i mageb :) Skal bli spennende å se om jeg har rett:)

Jeg føler også at vi skal ha en gutt, både jordmor og vi refererte til "han" på ultralyden i dag, selv om det var umulig å se no kjønn :)

Denne gangen har eg ingen spesiell følelse enda, men sist gang var eg sikker på at det var jente heilt frå starten. Og ut kom ei jente :-)

Har følelsen av jente, men ikke så sikker som når jeg gikk med førstemann. Da var jeg helt sikker på at det var gutt, og det var det :)

Jeg er sikker på jente :) Trodde jente med førstemann, ut kom en gutt. Så trodde jeg gutt med andremann, og ut kom ei jente :p

Men det svangerskapet her er mest likt mitt andre, derfor tror jeg jente denne gangen :) Sambo har hatt rett begge de tidligere gangene, men han pleier aldri å røpe hva han tror før vi sitter på ul :p

- Flittig bruker av app'en ;)

Føler at det er en gutt, og tar meg selv i å si "han" hele tiden ;) Har ikke noe sammenligningsgrunnlag da dette er første. Spennende!

Har en følelse på jente, men vi får vente i spenning til august! :)

Har hele tiden hatt en følelse av jente:)
På UL idag så vi en hvit prikk mellom beina, men det kan være hva som helst så tidlig :)

Håper på gutt, men tror det blir jente :)

-mobil taster-

Har vel ingen direkte følelse på kjønn, men regner med at det blir gutt siden det på min side av familien blir født gutt først og samboeren har to brødre ;-)

Jeg har veldig følelse på gutt, og det har samboeren min også. Blir spennende å se når han eller hun kommer ut, om det er det vi tror :)

Jeg har veldig følelse på jente. Hadde følelse på gutt forgje gang og da ble det gutt.

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Har hatt rett på barna mine, så jeg tror det kommer en gutt denne gangen. men kjønnet spiller ikke noen rolle så lenge barnet er velskapt.

Back
Topp