Noen som har begynt å dra seg bortover?

Peachykeen

Elsker forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Prinsessen har begynt å løfte rompen og dra knærne oppunder seg når hun ligger på magen. Vil tydelig fremover, men kommer ikke så veldig langt. En cm eller to kanskje. ;-)

Når begynner de å krype?

hqn her og løfter rumpa når han ligger på magen men han snur seg ikke noen vei.men liker å ligge på magen så er et fremskritt det:) men hva tid de kryper, 7-8mnd???

Lite åling her ja! Hendene rett ut til siden og leker fly!

Her er det sånn "jeg vil, jeg vil, men får ikke til". :p
Han sparker med beina men flytter ikke armene.:p

* æpp'n *

Her er det sånn "jeg vil, jeg vil, men får ikke til". :p
Han sparker med beina men flytter ikke armene.:p

* æpp'n *
Her også... Løfter rumpa, spreller... Hun snur seg rundt sin egen akse da, og så går det bakover. Men fremover er fremdeles ukjent :P strekker seg så laang hun er, og prøver virkelig! Løsner nok snart

• Liker
Reactions: K&A
Her er det vifting med armer og bein ;) Virker også som hun vil frem, men får ikke til. Snur seg også rundt sin egen akse. Nå ligger hun bare på lekemattA si på gulvet, kan hende hvis jeg hadde lakt hu på gulvet at hun hadde klart noe. Kan prøve på det i morgen kanskje :)

Har hund, så har ikke villet lakt hu rett på gulvet med det ene og andre :p Haha! Rar, ja!

*mobil app*

Hun kommer seg mer fremover rett på gulvet. Har også hund, men har grind til ene stuen. Tre trappetrinn opp liksom, så der er det Hundefri sone :-)

Her løfter hu rompa og dytter med beina, men skjønner ikke at hu må dra seg fremover med arma :p Flytter seg rundt seg selv og dytter seg bakover :p Men er nok ikke lenge før hu får det til :)

Back
Topp