Noen som har barn

Piper Chapman

Gift med forumet
med kronisk småbarns diare? det er diagnosen ungen min fikk etter utreding for løs mage hele livet sitt..

Jupp. Han er 12 år nå, og sliter enda. Ikke så gale som før da, men han kommer av og til løøøpende inn her som en kanonkule. 

Ok så han har det litt enda! Uff legen sa til barneskolen,så nå ble jeg bekymret. men hvordan var det da med bleie avvenning og do trening ?
Min shiter seg ut nesten hver dag, så han må dusje ofte påga omfanget.

*Meya* skrev:
Jupp. Han er 12 år nå, og sliter enda. Ikke så gale som før da, men han kommer av og til løøøpende inn her som en kanonkule. 

Han var tørr til han var rundt fem da, og klarte seg rimelig bra, noen ganger kunne det skje i veien, men han hadde såpass kontroll at det ble bare litt som kom ut mens han var på vei hjem liksom. 

Forresten så ble han veldig bra sånn rundt skolestart, men det kunne enda skje at han måtte løpe. Nå har han i tillegg laktoseintolleranse da, så om han ikke er flink nok såååeh... :P Men det er noe han har fått mer av etterhvert. 

Ok. Min er 2 nå så om ikke lenge begynner vi sikkert med bleieslutt.spent!

*Meya* skrev:
Forresten så ble han veldig bra sånn rundt skolestart, men det kunne enda skje at han måtte løpe. Nå har han i tillegg laktoseintolleranse da, så om han ikke er flink nok såååeh... :P Men det er noe han har fått mer av etterhvert. 

Back
Topp