Noen som har barn med hjertefeil?

jg har en sønn på snart ett med hjertefeil.. hva slags hjerte feil har sønnen din..??
 
Jeg har tvillinger og den ene av dem har hjertefeilen fallot tetrade, og han har hatt en stor hjerteoperasjon i april i fjor da han var 6 mnd :(
 
Jeg har en datter med medfødt hjertefeil,koarktasjon og vsd.dvs hun er frisk nå,hadde en stor operasjon 4 dager gammel,står mere om det her inne et sted
 
Hej
Vi venter en lille pige som mangler skillevægen i det store hjertekammer og har under udviklet lundpulsåre. Og så tror de at der er noget galt med spiserøret.
Så vores pige skal opereres max to dage efter fødslen som skal ske i Oslo selv om vi bor i Bergen.

Maja (28 plus 3)
 
ORIGINAL: Nieder

Hej
Vi venter en lille pige som mangler skillevægen i det store hjertekammer og har under udviklet lundpulsåre. Og så tror de at der er noget galt med spiserøret.
Så vores pige skal opereres max to dage efter fødslen som skal ske i Oslo selv om vi bor i Bergen.

Maja (28 plus 3)

 
 
Lykke til
 
ORIGINAL: NaPa

Har en sønn på tre år med hjertfeil..

 
Hvilken hjertefeil har sønnen din?
 
Jeg har en gutt med hjertefeil. Han er født i april 2001, ble operert juni 2001. Har skrevet om han her inne tidligere. Han skal på hjertekontroll på Ahus 19.2, er spent og gruer meg egentlig litt...
 
hei alle sammen jeg har en sønn med hjertefeil og han skal på kontrol når han  bli to år
 
har ei på snart 13år som ble født med åpen duktus...
og ei på 7 som ble født med ei for trang blodåre inn til hjertet som ble blokket ut
 
hei! har ei lita jente som mangler venstre hjertekammer, HVHS..
hun er operert to ganger, og skal opereres igjen i sommer, håper det er siste gang...
 
har nettopp fått en gutt som er hjertesyk... ikke noe som er mulig å operere. Må gå på betablokker resten av livet og følges nøye med på av leger...på sikt kan det vær han må ha en hjertestarter (pacemaker) men det vil bare tiden vise... ellers er han verdens fineste og helt perfekt[:D][:D][:D]
 
Har ei datter som ble født uke 27+2 og som har en hjertefeil-ASD-et hull mellom forkammere. Skal på kontroll i juni, men mest sannsynlig vil de lukke det i løpet av sommeren/høsten. Gruer meg til det, men prøver ikke å tenke så mye på det. Og når jeg ser på henne så kan man jo ikke si at hun har hjertefeil:) Kan jo se at hun er prematur da ;)
Noen her som har barn med ASD? Hvordan gikk operasjonen?
 
Jeg har også en sønn på 2 år med hjertefeil.
Valvulær aortastenose ++
Vi bor ved Lillestrøm
 
Hei Annaliisa
Min gutt hadde bl.a ASD. Operasjonen gikk bra [:)] Han strevde en del etter operasjonen med hjerteflimmer, men roet seg etter 1 uke. Idag har han en rest VSD. Han hadde også lungevene feil.
Idag er han 7 år og er som alle andre barn. Han blir litt fortere sliten kanskje, men det er også det eneste.
Lykke til
 
Klem
 
Back
Topp