Noen som har babyjogger city select?

Tweak

Forumet er livet
Jeg har lyst på en vogn som ikke er så stor og som har fleksibel løsning for sitteretning i sportsdelen. Storesøster er 2.5 ved fødsel og flink til å gå selv, men jeg tror ikke vi er klar for kun ståbrett enda, spesielt ikke til lengre turer.

Så jeg har tittet litt på denne vogna og ser at den har løsning med bagdel oppe og vendt mot meg (et MUST) og en hel mengde variasjoner for sittedelene inkl. som kun singelvogn. Eneste jeg mangler for å slå til er noen erfaringer for ingen butikker her har den og jeg får altså ikke sett den eller prøvd den.

Er den god å navigere? Lett å slå sammen? Lett å montere og demontere bag og sittedeler? Fordeler og bakdeler med den? Alt er til nytte! :-)

Bugaboo Donkey <3

Jeg har den ikke da, men de som har den på forumet mitt lovpriser den!

Litt dyrere enn city select da, men kan være singel og dobbelvogn, og er ikke spesielt bred.

egner seg best på gjevnt underlag, noe tung å løfte opp på fortau, men det kommer jo av at den går etter hverandre, noe som er veldig praktisk. Deler er litt dyre, men vogna er jo genial på mange måter :)

Jeg har den, og er veldig fornøyd. Nå er mine tvillinger, så jeg bruker den jo stort sett bare med begge setene på, men det hender en sjelden gang at jeg har bare en unge med.

Som enkeltvogn er den utrolig lett og kjempeenkel å manøvrere. Med to unger oppi begynner den å bli litt mer tung å svinge. Det går helt greit, men det blir en litt annen greie enn med vogner hvor ungene sitter i bredden. Den er nok aller best på jevnt underlag, men jeg går jevnlig på grusveier med den uten problem, så lenge forhjulene er låst.

Den er veldig enkel å legge sammen og slå opp, og du fjerner setene med et enkelt håndgrep. Den blir bitteliten når du har slått den sammen, og går inn i de fleste biler uten problem. Jeg liker at jeg kan variere sittestillingen til ungene etter humøret deres, og at jeg med et håndgrep kan legge dem ned i liggestilling. Det er litt tungvindt å komme opp på høye fortauskanter dersom du har en unge sittende foran, pga vektfordelingen, og det kan være litt kronglete å svinge på trange steder, som f eks inne i butikker. Bortsett fra det, er jeg veldig glad for kjøpet. :)

Back
Topp