Noen som har øretermometer fra Apotek 1??

Thunderella

Gift med forumet
Hvordan i helvete får man den tilbake på celcius??
En 80 cm lang gnom i heimen har herjet med den, og nå står den på Fahrenheit.. Aner ikke hvordan hun fikk byttet, men må få byttet tilbake!!

HJELP!!!

Anyone..............?

1: Vent til termometeret slår seg av automatisk eller sjekk at det er slått av.
2: Trykk inn og hold knappen for AKTIVERING nede, samtidig som ON/M knappen trykkes inn og slippes.
3: Vent til skalaen på displayet endres fra Celsius(*C) til Fahrenheit(*F) eller omvendt.
4: Slipp AKTIVERING knappen.

Eg sto å vridde hjernen for og finne ut hva som var aktiveringknappen, men det er jo selfølgelig knappen du trykker inn når du har målern i øret [8D]

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

2: Trykk inn og hold knappen for AKTIVERING nede, samtidig som ON/M knappen trykkes inn og slippes.
3: Vent til skalaen på displayet endres fra Celsius(*C) til Fahrenheit(*F) eller omvendt.

Eg sto å vridde hjernen for og finne ut hva som var aktiveringknappen, men det er jo selfølgelig knappen du trykker inn når du har målern i øret [8D]

Jeg tror rett og slett jeg elsker deg!!!! :)

Tuuuuuuuusen takk!!

ORIGINAL: Thunderella

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

Jeg tror rett og slett jeg elsker deg!!!! :)

Tuuuuuuuusen takk!!

Hehe bare hyggelig!!
Godt det ordnet seg [:)]

Back
Topp