Noen som har åpnet CBD?

Håpefull85

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Oktoberfruene 2018
Novemberlykke 2018
Julibarna2024☀️
Vet jo at man ikke skal gjøre d, men ville prøve å se hvor langt jeg var unna 3+ på den jeg tok på tirsdag:p Ble litt overrasket da dette viste seg å være innmaten... Den øverste viste 2-3 og den nederste 1-2 for halvannen uke siden:eek:
ImageUploadedByBV Forum1449136358.673710.jpg
Har googlet for å se hvordan de kan se ut, og kom over denne bl.a
ImageUploadedByBV Forum1449136484.372251.jpg
Stemmer ikke heeelt med innmaten på 2-3 for meg gitt:p
 
Den kunne ikke vært veldig langt unna 3+ vel:) Skjønner ikke hvordan min 2-3 kom frem til d resultatet med bare 1 strek totalt på de to stripsene:p
Din så litt rar ut ja, men kanskje den endret seg etter at den var tørket?

Håper på å få 3+ på lørdag! :)
 
Din så litt rar ut ja, men kanskje den endret seg etter at den var tørket?

Håper på å få 3+ på lørdag! :)

Har åpnet den noen ganger siden jeg tok den (på kvelden samme dag, dagen etter og i dag), og d har hele tiden bare vært en strek...faktisk er den ennå ikke helt tørr:eek: Mulig du ser d på bildet jeg tok i morges, stripsen på 2-3'en er fortsatt litt mer gjennomsiktige. Har tatt tester etter den siste cbd så er ingen tvil at hcg stiger fortsatt, men veldig rar akkurat den der:p

D får du HELT sikkert, som sagt så d ikke ut som d var langt fra på den forrige;) Alt for spennende d her altså!!
 
Ville bare sammenligne de digitale testene i dag.

Øverst: 5+1 (gravid 2-3)
Nederst: 5+6 etter blødning (gravid 3+)

image-jpg.149375

image-jpg.149376
 
Ville bare sammenligne de digitale testene i dag.

Øverst: 5+1 (gravid 2-3)
Nederst: 5+6 etter blødning (gravid 3+)

image-jpg.149375

image-jpg.149376
Her øker jo hcg! Kan ikke tro at blødningen var en sa da! Satse på lille spire spirer godt :)
 
3+ / 5+6:
image.jpg
3+ / 6+2:
image.jpg

Den strimmelen med 1 strek er ihvertfall sterkere, men er vel ikke den som har noe å si.
 
Kanskje dumt spm, men hvorfor åpner dere testene? For å se styrken på strekene i tillegg til det digitale svaret? :)
 
Kanskje dumt spm, men hvorfor åpner dere testene? For å se styrken på strekene i tillegg til det digitale svaret? :)

Jepp, bare for gøy;) Når man googler slike tester kan man se om man var langt fra å få neste uke f.eks.
 
Jepp, bare for gøy;) Når man googler slike tester kan man se om man var langt fra å få neste uke f.eks.

Åja åkei :) takk for svar, det viste jeg ikke. Men det er spennende da! Skjønner dere gjør det - man blir jo mester på å lege etter tegn som kan gi en litt mer info :D
 
Back
Topp