Noen som hadde en skuffende UL?

marita91

Andre møte med forumet
Vi ble kjempeglade over å se at absolutt alt sto helt perfekt til med vår lille i magen, og superfornøyde med hele ultralyden. Så på slutten prøvde jordmor å finne kjønnet, men den smartingen hadde gjemt seg ved å legge navlestrengen mellom føttene, så denne gangen fikk vi ikke vite kjønnet, og det var for begge to litt skuffende. Er det noen flere der ute som opplevde noe skuffende på UL? For eksempel at ting ikke gikk som de ville, fikk ikke den info de ville ha, elr rett og slett ikke kom overens med jordmor.?

vi hadde en veldig fin UL, veldig lang siden vi hadde med en som holdt på å lære seg å bruke ultralydmaskinen, ville ikke vite kjønn så den biten gikk vi ikke glipp av sånnsett, litt skuffet over bildene vi fikk med hjem, men det gjør ikke så mye når alt ellers var helt perfekt :)

vi hadde en veldig fin UL, veldig lang siden vi hadde med en som holdt på å lære seg å bruke ultralydmaskinen, ville ikke vite kjønn så den biten gikk vi ikke glipp av sånnsett, litt skuffet over bildene vi fikk med hjem, men det gjør ikke så mye når alt ellers var helt perfekt :)

Vi var også veldig fornøyde med att alt sto bra til. Men vi fikk veldig dårlige bilder for att ungen lå vanskelig til å morkaka ligger forran så fikk vi ikke se ansiktet i profil. Vi fikk heller ikke vite kjønnet da den hadde navlestrengen og en hånd i mellom beina, litt skuffet over det ellers var alt annet på ultralyden veldig bra.

Tja... litt kanskje?
Legen kunne ikke se om det var gutt eller jente, det ville vi gjerne vite....
Ellers fikk jeg ikke så veldig fine bilder med meg hjem, tre nesten helt identiske fra forfra, og fikk ikke i profil.

Meeen, jeg er veldig lykkelig for at jeg har en frisk baby i magen, det var en veldig hyggelig lege som tok undersøkelsen, og det var jo en god opplevelse sånn sett.

Men skulle veldig gjerne visst om det er gutt eller jente, altså..... :)

veldi fin opplevelse :) babyen beveget seg veldig å det var herlig å kjenne spark og bevegelser samtidig som jeg så på skjermen at babyen sparket. han trodde det var jente, noe jeg også har trodd heletiden. fikk kjempe fine bilder og han skrøt selv veldig over bildene, det var ikke ofte han klarte få så fine og klare bilder :) <3

Alt sto bra til med barnet, og det var jo overordnet! Men jordmora som utførte ultralyden var ikke norsk og skjønte ikke helt hva vi sa. Så vi spurte på slutten om hun hadde sett hva slags kjønn det var, og da ble hun liksom irritert og leita fram og pekte SE DER ER TISSEN, DER ER PUNGEN, DER ER TISSEN om og om igjen. Unnskyld at vi spurte liksom.

lns skrev:
Alt sto bra til med barnet, og det var jo overordnet! Men jordmora som utførte ultralyden var ikke norsk og skjønte ikke helt hva vi sa. Så vi spurte på slutten om hun hadde sett hva slags kjønn det var, og da ble hun liksom irritert og leita fram og pekte SE DER ER TISSEN, DER ER PUNGEN, DER ER TISSEN om og om igjen. Unnskyld at vi spurte liksom.

at det går an! finne seg en nye jobb hun jordmora der altså!

lns skrev:

hahahahaahahaa huuuuff! jeg tror jeg hadde ledd meg ihjel på benken der om hun jeg var hos hadde oppført seg sånn xD

Javelin skrev:

lns skrev:

hahahahaahahaa huuuuff! jeg tror jeg hadde ledd meg ihjel på benken der om hun jeg var hos hadde oppført seg sånn xD

Det hele var jo mest latterlig ja. Vi så jo tissen første gang hun pekte  Syns det er mange teite jordmødre der ute.

Back
Topp