Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke stor påvirkning på meg, jeg har murringer og småtak i ny og ne, så vi venter jo bare på at det skal "ta av" skikkelig
Men jeg synes jo jeg ser en liten trend her inne da, mye mer action de to siste dagene enn før
Hehe og på kontroll i går kunne jeg ikke settes igang fordi de var fult opp
Absolutt, her krysses det mesteJa, det har jo vært litt action her på forumet dagene i forkant, det har du rett i
Vi kan jo krysse fingrene for at den har effekt litt utover i helgen også. At den drysser litt fødestøv på oss
Hehe, nei, ingen effekt Har ikke hatt det med de andre heller, så tror ikke særlig mye på det.. Babyen kommer når den er klar, dessverre for meg har de to jeg har fått valgt å la vente på seg... Så må vel bare forberede meg på en gjentakelse av det :/
Nei, jeg har ikke så mye tro på slikt, jeg heller. Derfor jeg måtte le litt av meg selv der jeg lå våken og liksom bare ventet på at det skulle skje noe Det blir noen lange uker fremover tror jeg, så utålmodig som jeg er
Ja, da kan jeg skjønne at det hadde passet dårlig med fødselnope Heldigvis ikke, for jeg var borte på tur med jobben, hehehe. Men har i dag 11 dager til termin da
Rekker nok neste fullmåne og jeg vil jeg tro
ja jeg satser på neste fullmåne, det hadde i grunnen passet veldig braRekker nok neste fullmåne og jeg vil jeg tro