Noen som hadde effekt av fullmånen da? :P

KatBra

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Her skjedde det NADA! Hadde mine vanlige kynnere og tak i ryggen, ellers ingenting.
Sov enda dårligere enn vanlig, lå bare å ventet på at babyen skulle poppe ut :laughing021

Hehe, nei, ingen effekt :) Har ikke hatt det med de andre heller, så tror ikke særlig mye på det.. Babyen kommer når den er klar, dessverre for meg har de to jeg har fått valgt å la vente på seg... Så må vel bare forberede meg på en gjentakelse av det :/

Ikke stor påvirkning på meg, jeg har murringer og småtak i ny og ne, så vi venter jo bare på at det skal "ta av" skikkelig ;)
Men jeg synes jo jeg ser en liten trend her inne da, mye mer action de to siste dagene enn før ;)
Hehe og på kontroll i går kunne jeg ikke settes igang fordi de var fult opp ;)

Ikke stor påvirkning på meg, jeg har murringer og småtak i ny og ne, så vi venter jo bare på at det skal "ta av" skikkelig ;)
Men jeg synes jo jeg ser en liten trend her inne da, mye mer action de to siste dagene enn før ;)
Hehe og på kontroll i går kunne jeg ikke settes igang fordi de var fult opp ;)

Ja, det har jo vært litt action her på forumet dagene i forkant, det har du rett i ;)
Vi kan jo krysse fingrene for at den har effekt litt utover i helgen også. At den drysser litt fødestøv på oss ;)

Ja, det har jo vært litt action her på forumet dagene i forkant, det har du rett i ;)
Vi kan jo krysse fingrene for at den har effekt litt utover i helgen også. At den drysser litt fødestøv på oss ;)
Absolutt, her krysses det meste :)
Ønsker å unngå søndagen da, da min bestevenninnes førstefødte har bursdag da og vi ønsker å kunne feire hverandres barn :)
Men vannet kunne jo gå nå i kveld så får vi lurt henne ut i morgen kveld? Hehehe :P

Ingen effekt her heller, men dog like greit da han ville blitt prematur:) Han er hjertelig velkommen om 2 uker:D

Hehe, nei, ingen effekt :) Har ikke hatt det med de andre heller, så tror ikke særlig mye på det.. Babyen kommer når den er klar, dessverre for meg har de to jeg har fått valgt å la vente på seg... Så må vel bare forberede meg på en gjentakelse av det :/

Nei, jeg har ikke så mye tro på slikt, jeg heller. Derfor jeg måtte le litt av meg selv der jeg lå våken og liksom bare ventet på at det skulle skje noe :p Det blir noen lange uker fremover tror jeg, så utålmodig som jeg er :p

Null og niks her. Men fortsatt litt over 5 uker igjen, så kan vel ikke forvente noe action enda heller :happy118

Nei, jeg har ikke så mye tro på slikt, jeg heller. Derfor jeg måtte le litt av meg selv der jeg lå våken og liksom bare ventet på at det skulle skje noe :p Det blir noen lange uker fremover tror jeg, så utålmodig som jeg er :p

Jeg håper jo i det lengste jeg også ;) Vanskelig å la være, tror jeg :) Årh, det hadde bare vært så fint om han kom snart!!!!

Hadde masse nedpress og var stiv og øm i magen i natt, så begynte nesten å lure... men nei da :p

Sendt fra mobilen.

nope:-P Heldigvis ikke, for jeg var borte på tur med jobben, hehehe. Men har i dag 11 dager til termin da :-)

Back
Topp