Noen som gleder seg til jul eller?

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Jeg har ikke vært så opptatt av jula de siste årene, vi har vært bare voksne i familien og det er ikke så mange gaver siden jeg har blitt så stor:)
Men denne jula gleder jeg meg skikkelig fordi jeg er gravid! Er så spennende å se hva jeg får til babyen (for jeg vet at jeg får noe). Har allerede fått noen klær i førjulsgave av mamma, hun gleder seg sånn til å bli mormor:)
Vi har nesten ikke kjøpt klær selv, så det er det jeg gleder meg aller mest til.
Andre som gleder seg eller?

Jeg er en person som aldri har likt jula, mye stammer fra dårlige opplevelser i barndommen. Men i år har min 3åring gledet seg masse, alt som minner om jul jubler ho over. Ho viser masse glede og iver over jul og da blir det til at jeg gjør det også. Jeg vil ikke at ho skal vokse opp og ha samme syn på jula som jeg har hatt. Kjenner det er deilig å slippe å grue seg til julaften og romjulen, men heller glede seg og skape gode minner! Sååå god jul alle sammen :-)

Her gledes det stort til jul.lille på 2 er så glad i nissene, men skjønner kanskje ikke helt jule konseptet enda. Men iår harvi iinvitert familie til å feire jul hos oss. Så her blir vi maange til god mat og juleglede. :)

Jeg gleder meg til jul, har alltid vært glad i julen. Men ekstra gøy når man har små barn. Det blir bare ekstra stas å se hvor glade de blir for alt av nisser, pakker, julefilmer osv :) og den forventningen de har til det som skal skje. Selv om jeg i år ikke er i full vigør pga bekkenet, så blir det jul likevel med god hjelp fra samboer og familie :)

Jeg stooooor gleder meg...
Vi feirer julaften hos pappa, mamma og pappa er skilt men mamma kommer hver år og feirer sammen med oss.
Var morro i fjor med ettåring men det blir nok enda mer morro i år med 2 åring :)

Jeg elsker jula, masse god mat, snop og late dager og masse familie kos.
Heldigvis fått fri hele julen så her skal den bare nytes..

Jeg elsker jula!! 'Dessverre' blir det tredje året hos svigers, av praktiske grunner, men det er veldig koselig det også!! Men gleder meg ekstra mye til neste år når vi forhåpentlig kan være med min familie!

Gleder meg sykt masse. Mer enn på lenge. Har nok noe å gjøre med at Herman er litt større og jeg gleder meg til å se han få gaver, pynte juletre etc.

Venter på lillesøster. Termin 12.mars 2014
Taster på appen :-)

Nei, er ikke noe julemenneske. Har null julefølelse, ufattelig å tenke på at det er julaften om fem dager.

Er så sliten og nedfor at jeg ikke vet bak frem på meg selv. Vil bare sove sove og sove...

I dag har jeg tatt juleferie!! :) Det er riktignok ikke helt stemning å kjøre hjem til "Driving home for christmas" når det pissregner ute men... Gleder meg bare masse til å se familien i Danmark ♡ Drar på lørdag :)

Jeg har igjen en dag på jobb ( i morgen) så blir det julefri til 9 januar. :):):):):)
Gleder meg så masse til fri, familie, godt mat og drikke i mange dager.

I dag drar jeg hjem til mamma og pappa på juleferie! Skal bli deilig å komme hjem, håper det ikke er kaos på Gardermoen.

2 dager igjen!! Wææææ :P

Back
Topp