Noen som gjør noe kreativt om dagen da?

Ninky_Nonken

Tjattas
Januarhula 2014
Selv sitter jeg godt i godstolen og broderer om dagen. Akkurat nå prøver jeg å bli ferdig med en jule festløper,ser iallfall ut som jeg får veldig god tid til det fremover :-) Så skal jeg brodere ett babyteppe til bebizen,og ei ringpute til bestevenninna mi som skal gifte seg i mai :-)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1383551564130.jpg
    1383551564130.jpg
    103,9 KB · Visninger: 86
så fint det blir. Flink du. Jeg har egentlig en julepost som skal broderes men jeg har ikke mere rødt garn igjen så da har jeg egentlig streiket i 2 år nå. Så tviler sterkt på at at den blir ferdig i år;) jeg orker ikke være kreativ. Men jeg skal brodere dåpsstreng(eller hva det heter) til bebisen. Kunne vel kanskje begynt med det, men orker ikke å gå ut i butikken for å lete etter det.
Jeg har egentlig laget uro til bebisen men trenger no småtteri til den og orker ikke gå i butikken så vi får se om den blir ferdig.
Så nå skal jeg være så kreativ at jeg har satt på filmen "3 menn og en baby". Har tenkt å halvsove på sofaen til den:)

Jeg holder på å strikke mariusgenser til ei venninne som fyller 30, hun og mannen skal også få mariuspannebånd til jul, og så står det et par tepper til babyen på planen. Blir ikke strikke-ledig med det første!

Har akkurat begynt å Bygge stellebord. Skal også sy noen ekstra lommer til å ha på yttersiden, pluss litt pynt her og der. Gleder meg iallefall til å se resultatet:cool:

Fra mobil enhet

så fint det blir. Flink du. Jeg har egentlig en julepost som skal broderes men jeg har ikke mere rødt garn igjen så da har jeg egentlig streiket i 2 år nå. Så tviler sterkt på at at den blir ferdig i år;) jeg orker ikke være kreativ. Men jeg skal brodere dåpsstreng(eller hva det heter) til bebisen. Kunne vel kanskje begynt med det, men orker ikke å gå ut i butikken for å lete etter det.
Jeg har egentlig laget uro til bebisen men trenger no småtteri til den og orker ikke gå i butikken så vi får se om den blir ferdig.
Så nå skal jeg være så kreativ at jeg har satt på filmen "3 menn og en baby". Har tenkt å halvsove på sofaen til den:)
www.margaretha.no ;-) Alltid handlet her,aldri gått i butikken :-)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Jeg lærte å strikke via internett da jeg var langvarig syk for noen år siden, er veldig glad for det nå! Brodere kan jeg ikke, har prøvd noen ganger, men det blir ikke pent... ;-)

Jeg holder på med siste finish på Marius dressen jeg har strikket til jenten i magen, og er kommet ca.halvveis på en sparkebukse til hun ! Holder også på med siste tøffelen til mannen, og de skal toves sammen med mine, så har litt på gang som er sånn nesten ferdig ;) Etter disse tingene er ferdig ligger det garn å venter på å bli til en deilig lue til meg selv og kanskje en i julegave, og så er både vognteppe og helseteppe i ull på planen...så jeg har vel egentlig nok å gjøre på pinnene ;)

Ellers er jeg begynt å tenke på juleverksted med sønnen min, og planlegge litt der hva vi skal lage.så kreativiteten har nok å bryne seg på hvertfall ;)

jeg har lært meg å hekle. så her helkes det for full guff. både kyser og luer og votter og sokker. og ei jakke som akkurat nå har stoppa litt opp:P har å laga en kjole som forhåpentlig vis passer de første ukene ...ellers blir det dukke kjole til datra mi si baby dukke(som jeg bruker til å måle med:P)

Har planer om å lime inn bilder i fotoalbum - både fra bryllupet for tre år siden og guttungen sin album som har stoppet opp siste året.. Synes derimot det er vanskelig å ha energi til det på kveldstid, blir fort sløving på sofaen. Men har fått reudsert arbeidstid med en dag fri i uken - håper at ånden kommer over meg da! :-) Lettere å ha energi til å bake noe godt, søtsyk hele tiden som gir flust av pågangsmot.. xsmile8

Her jobber jeg fullt med studie på
Kvelden!! Men skal starte snart å sy vognpose til ungen ... Så skal jeg drive med dette i permisjonstiden også...
Krever tålmodighet, men syns det er kjekt

Sent from my iPhone using BV Forum

Strikker litt, veldig gøy. Har til nå strikket to jakker, en lue, et lite pledd og holder på med en sparkebukse.

Sent from my iPhone using BV Forum

Får lyst til å kjøpe inn utstyr og begynne på noe hver gang jeg leser sånne tråder. Lenge siden jeg har holdt på med håndarbeid. Kan både strikke, hekle pg brodere takket være mamman min, selv om jeg er litt ute av trening nå da:)

Tror kanskje jeg vet hva jeg skal be om i julegave i år:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp