NOEN SOM GIR

MariusMamma

Gift med forumet
BABYEN LITT KOKT VANN??

MARIUS KAN VÆRE LITT "SULTEN" PÅ KVELDEN NOEN GANGER, MEN JEG LURER PÅ OM HAN BARE ER TØRST...???
HAR FÅTT EN LITEN FLASKE 1,5 - 2 TIMER FØR DEN ORDENTLIGE FLASKE FØR LEGGETID, OG JEG SYNS DET BLIR LITT MYE PÅ KORT TID...TENKTE JEG SKULLE PRØVE MED LITT VANN, FOR Å DRØYE LITT!!

EKS: SPISTE I KVELD KL.18, FORDI VI VAR BORTE..OG DA HOLDER HAN IKKE UT TIL FLASKEN KL. 22-22.30 (TROR JEG). SÅ HVIS HAN BEGYNNER NÅ ETTERPÅ TENKTE JEG AT JEG SKULLE PRØVE MED VANN[:-]

Ammer du? Utifra hva du skriver velger jeg å tro at han får mme?
Jeg ammer kun, Mathias spiser ca hver time på kvelden for "å bygge opp" til natten, men må innrømme at jeg ikke vet hvordan det fungerer med mme, men tror kanskje at jeg ville gitt ham mme allikevel, ikke vann, han har jo godt av litt ekstra næring... men du bestemmer selv[;)]

ORIGINAL: Solvit

HS sa jeg kunne gi vann men har ikke gjort det ennå

AMMER DU ELLER FÅR HAN MME??

JEG GIR KUN MME, OG SYNS DET BLIR LITT MYE PÅ KORT TID KANSKJE, MEN JEG TENKTE Å PRØVE FOR Å SE...
HVIS HAN ROER SEG PÅ LITT VANN SKADER JO IKKE DET..

Jeg gir kun MME og MArkus får av og til kokt vann på flaske.
Dette er ikke hverkan skadlig eller annet. Det renser faktisk kroppen,hjelper til med å løse opp luft og setter fart på avføringen.
Jeg gir ikke ofte,kanskje litt noen ganger i uken...men man kan godt gi mer enn det.

Dersom han er fornøyd med vann så gi han det,det er ofte kosen de vil ha også og ikke mat. Du vil nok merke fort om han ikke er fornøyd med bare vann og at han faktisk er sulten...det gjør vi med Markus ivertfall.

Jeg ammer også og han vil helst ha puppen i munn fra kl 18 til han sover for natta kl 22 - 22.30 (var godt å lese at vi ikke er alene om det). Hvis du skal gi vann ville jeg ha gitt det på flaske ja

NÅ HAR HAN AKKURAT FÅTT NESTEN 100ML MED VANN. TRODDE HAN VILLE REAGERE AT DET IKKE VAR MELK, MEN HAN DRAKK HAN!!
SÅ FÅR VI SE OM DET HJELPER....OM EN TIME ER DET GOD FLASKA[:)]

jeg gir Caroline vann også[;)]og hun drikker det! Men har aldri drukket 100 ml.... blir bare 10 og 20 ml om gangen, men vann er bra! det renser nok kroppen og hjelper mot luft som det sies i et innlegg litt lengre oppe[;)][;)]

ORIGINAL: Solvit

prøvde å gi han litt nå, og den grimasen var værre enn når jeg prøvde med tran[8D] det ville han ikke ha

DET VAR SÅNN GRIMASE JEG REGNET MED, MEN SOM IKKE KOM....

Så det er ikke for tidlig å begynne med vann? Da skal jeg prøve det[;)]

ORIGINAL: Mayb31

Jeg gir kun MME og MArkus får av og til kokt vann på flaske.
Dette er ikke hverkan skadlig eller annet. Det renser faktisk kroppen,hjelper til med å løse opp luft og setter fart på avføringen.
Jeg gir ikke ofte,kanskje litt noen ganger i uken...men man kan godt gi mer enn det.

Dersom han er fornøyd med vann så gi han det,det er ofte kosen de vil ha også og ikke mat. Du vil nok merke fort om han ikke er fornøyd med bare vann og at han faktisk er sulten...det gjør vi med Markus ivertfall.

da skal jeg jammen prøve det, for hu her er litt har i magen selv om hu får malt...

Men skal jeg servere han kokt lunka vann da?? Nam nam [:D] De får jo vondt i magen av kaldt..

Amanda får av og til vann på flaske.
Men gir ikke mer enn 30-40 ml om gangen jeg da.

You must log in or register to reply here.
Back
Topp