Noen som gir mme her?

taita81

3 barns mor ♡
Hei, jeg lurte på hvor mye deres bayer spiser ca på hvert måltid :-) føler jeg har en stor spiser, har gitt mm til mine to andre barn så litt usikker :/ helsesøsteren her er alltid så vag og usikker så tenkte å høre med dere som har baby like gammel som min og om noen her gir kun mme.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Gutten min er 8 uker nå, får kun mme og spiser ca 130-140ml hver 3. Time :) men på natten kan det gå 5 timer mellom måltidene. Av og til spiser han faktisk rundt 190 :o men da gulper han også en del rett etterpå. Jeg syns jo det var litt mye, men helsesøster sa jeg bare la han spise så mye han vil, så får han heller gulpe det opp igjen :)

gutten min på 9 uker spiser mellom 100-130ml hver 3-4 time om dagen, om natten går det alt fra 5-8 timer imellom :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Inge fler :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

150ml hver 3-4 time ca. Er 6 uker.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Her er det 8-9 flasker i døgnet, drikker alt fra 40 til 130ml. Som regel rundt 100ml...

Gulper en del så bedre med litt mindre måltider, kunne fint spist 150 ml, men da blir det gulp, skift av klær og masse styr.

Er litt over 10 uker...

Jeg ammer, men min gutt på 8 uker får ei flaske ca annenhver dag for å spe på hvis det trengs, og da spiser han ca 120-140 ml :-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Han er 11 uker og spiser ca 135 ml hver 3-4 time.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg ammer, men han får nå en flaske hver kveld. Nå i kveld spiste han 200ml.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp