Noen som gir barnet fluitide her?

*p!nk smile*

Forumet er livet
Opplevd at barnet har fått rødt nuppette utslett rundt munnen ?[8|]

Skatten her har fått det...går jo søren meg ikke bort[:(] Så jeg lurer på om det kommer av fluitiden[8|]

Har ikke opplevd det

ORIGINAL: *TwinBaBe*

Gir dem begge det ja..[;)] Men har aldri sett noe utslett av det.. Men kan jo seff være en reaksjon...

Takk for svar schnuppa[;)] Ja tror jeg kontakter legen på mandag..lurer på hva det kan komme av[8|]

ORIGINAL: mamsiapril

Viktig å skylle munnen godt etter at flutiden er brukt.. ellers kan barnet få sopp i munnen..

Det er vi nøye på[:D]

Her får lille gutt flutide.
Hvis barnet får flutide gjennom maske, husk å vask litt rundt munnen etterpå og skyll munnen.

Tassen har brukt Flutide i 1 år nå,men vi har aldri opplevd å få noen reaksjon nei.Spørs om det kanskje kommer av noe annet da.

ORIGINAL: *p!nk smile*

Gir dem begge det ja..[;)] Men har aldri sett noe utslett av det.. Men kan jo seff være en reaksjon...

Takk for svar schnuppa[;)] Ja tror jeg kontakter legen på mandag..lurer på hva det kan komme av[8|]

Men kan det ikke være av værforandringen ute og sånn nå da?[:)]
ser flere i barnehagen som blir slik etter vi kommer inn...[:-] Prøver å smøre guttene om morgenen, så har ikke sett noe på dem..[:)]

Kan være...nei får spørre de på helsestasjonen eller legen,kan jo ikke gå rundt sånn,vet ikke om hun merker noe til det men[:)]

ORIGINAL: orchidee

Hvis barnet får flutide gjennom maske, husk å vask litt rundt munnen etterpå og skyll munnen.

Har alltid skyllt munnen og pussa tenner etter fluitiden er tatt..har ikke vaska rundt munnen etter den er tatt så da kommer det nokk av det[&o] Vi får gjøre det nå fremover å se om det hjelper[:)][;)]

ORIGINAL: Nesing

Aldri opplevd at han har fått utslett rundt munnen av Flutide, nei. Bruker det fast morgen og kveld, samt Ventoline opptil fem ganger daglig. 

Har du vasket barnet rundt munnen etter at fluitiden er tatt?[:)]

ORIGINAL: Ihne

Du må skylle munn OG vaske rundt munn når du gir flutide. [:)]
Står ikke det i bruksanvisninga tro[8|]

Fikk bare beskjed om å skylle munnen nøye[:)] Men skal vaske rundt fra nå av....[:)]

ORIGINAL: orchidee

sign.
Tørk med en vaskeklut etter innhalasjon

ORIGINAL: Ihne

Måtte sjekke bruksanvisninga her nå, det står at hvis man får hudutslett så skal man umiddelbart stoppe bruken og ta kontakt med lege/sykehus.

Vet ikke om du røde prikkene/nuppene går som hudutslett, men jeg ville da evt tatt en tlf til legevakta og hørt. Just in case[;)]
Det kan komme av at du ikke har vasket rundt munn etter at hun har fått flutide.[:)]

Okej...[:)]

Jenta mi har gått på Flutide i 1 1/2 år. Men nå i det siste har hun begynt å bli litt rødprikkete rundt munnen. Aldri hatt dette før[&:]

ORIGINAL: oslojente1980

Jenta mi har gått på Flutide i 1 1/2 år. Men nå i det siste har hun begynt å bli litt rødprikkete rundt munnen. Aldri hatt dette før[&:]

Jenta vår har ikke gått på det lenger enn 4 mnd[:)]

Back
Topp