Noen som går?

kasandre

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Er det noen av oktoberskjønningene som går?
Levi krabber endå, men reiser seg overalt. Tror ikkje han går med det første ;)
Jenta mi gikk når ho var 10 1/2 mnd gammel, så dette er uvant ;)

Nei, samme som din. Krabber i racerfart og reiser seg overalt. Løper etter gåtrilla og flirer. Noen sier hun kommer til å gå om ikke lenge, men jeg synes hun er nokså ustødig og forsiktig. Hun kan slippe seg og stå noen sekunder, men hun vet sin begrensning heldigvis.

Lille her stabber rundt:) Går bortimot 30 skritt i slengen,og det synes jeg kvalifiserer til at hah går:) Han har krabbet i over tre måneder så vi har bare ventet på det:) Han var ti måneder forrige uke.

Nei, går ikke enda. Men krabber og reiser seg opp overalt her også. Går så sant hun har noe å holde i, et møbel, hånd, leke eller en vegg holder.
Tror nok ikke det tar så veldig lang tid, hun må bare tørre å slippe taket:) Men hun kan være litt redd/pysete av seg, så blir spennende å se når:)

Lillegutt krabber rundt, men går så snart han har noe å holde i.. Løper etter brio vogna si, og går om man holder han med en hånd. Han står også alene, og gjør det lenger og lenger nå.. I starten var det bare noen sekunder. Tror kanskje han går snart, men jeg sliter med å finne gode sko til han i str. 19 /20. Hva bruker barna deres på bena ute nå? Jeg har kjøpt noen ute-pose sokker, men de skone jeg har kjøpt sitter ikke spes. godt.

Kryper i reserfart, reiser seg der hvor han får godt tak, men tror det er lenge til enda før han slipper taket å går :-)

Her går han overalt uten å holde seg nå! Krabber fortsatt litt,men mye gåing..
Utrolig morsomt, det går fort unna..Og ingen ulykker ennå,men det kommer desverre vel :(

Er så rart å se lillegutten min bli så stor heeh

lennypenny skrev:
Her går han overalt uten å holde seg nå! Krabber fortsatt litt,men mye gåing..
Utrolig morsomt, det går fort unna..Og ingen ulykker ennå,men det kommer desverre vel :(

Er så rart å se lillegutten min bli så stor heeh

Hehe, det må være så rart å se! Her er det fortsatt krabbing, blir nok en stund til han går :)

Back
Topp