Noen som går på 5:2 dietten?

lille_lykke86

Forelsket i forumet
Vil gjerne høre litt erfaringer :) Hvor lenge du har gått på den, hvor mage kg du har tatt av, hbilke dager du faster, hva du spiser på fastedagene og evt annet du kan fortelle :)

Dytter litt på denne :)

Har ei god venninne som prøvde seg, men hun måtte gi opp:P Klarte det ikke....Tror hun holdt ut i 3 uker...
Hun slet med hodepine og følte aldri hun klarte komme helt inn i det...
Imponerende om man klarer den dietten der altså!!
Hun spiste mye salatblader,cherrytomater,tygga på slangeagurk etc:P Lagde seg smooties av bær..
Hun tenkte spise egg,men ble overrasket at det faktisk var en del kalorier i...
Hun kom her på middag til oss når hun styrte på med det der, aldri sett jenta spise så mye...haha

Jeg vet ikke om dietten er så lur jeg.
Dietter i seg selv er ikke bra.Å legge om kosthold og trening er best

Har prøvd det, og slutta. Da jeg gjorde det fasta jeg tirsdag og onsdag, fordi det var rolige dager for meg. Da spiste jeg ett eple og drakk et par glass juice, i tillegg til vann og te.

Søstra mi har 5:1:1, og klarer det ikke. Folk er ikke lagd for å spise på den måten. Man ender opp med å spise myyye mer enn man ville gjort til vanlig på spisedagene, og bli dårlig på fastedagene.

Får ikke lov til å faste fra mat lenger uansett, pga følsomt blodsukker. Det er nok noe i det.
Og som alltid kan man sikkert gå ned masse så lenge man holder ut, men i det sekund man slutter kommer vekta på igjen.

Anbefaler alle å blåse i medie-markedsførte dietter og gå til ernæringsfysiolog for å finne ut hvordan det er best for deg som person å gå ned i vekt. Folk er forskjellige, og den dietten din venninne går ned 20 kg av kan skade deg mer enn den hjelper deg.

Prøvde men er ikke så glad i å være sulten;)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Synes dietten høres sær ut.. er det ikke enklere å kutte ut litt alle dagene i uka? Og sette opp aktiviteten litt?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp