Noen som går med tanker som at det

Av og til så slår det meg ekstra ja, og spesielt første gangen tenkte jeg mye sånn, da hadde jeg ikke hørt hjertelyd eller noe før ordinær ul. Men testen lyver ikke ;)

Nei, men hva med sjansen for at man ikke er gravid på vanlig måte? Om fosteret ikke er inni livmora? Jeg synst jeg har så utrolig stor mage for å kun være kommet hit jeg ennå :0

Har den tanken og følelsen hele tiden, så blir godt med enda en ul om noen dager :)

Nei, men hva med sjansen for at man ikke er gravid på vanlig måte? Om fosteret ikke er inni livmora? Jeg synst jeg har så utrolig stor mage for å kun være kommet hit jeg ennå :0

Om fosteret ikke er der det skal være, så hadde det blitt oppdaget til nå med smerter og/eller blødninger. Noen får raskt stor mage, noen er oppblåste, i det hele tatt.

Har ihvertfall ingen smerter da, eller blødninger. Takk for svar, det er godt å høre andres tanker om sånne ting

Last edited:
Tenkte på dette eg og, men hjalp å få høyre hjertelyden hos jordmor og så har eg slappa heilt av etter TUL :happy: Kanskje du kan få time hos jm:happy:

Faktisk ikke stemmer at man er gravid? Har så masse rare tanker og følelser om dagen.

Hehe, ja!
Disse tankene synes jeg har vært det "vanskeligste" med graviditeten så langt.
Nå er det bedre, etter ultralyd på fredag.
Fikk egentlig helt sjokk på ultralyden...litt sånn: HVA? Det ER noe der??

Burde jo ikke være noen overraskelse, men det har vært skikkelig vanskelig å tro:)

Min gyn går i ferie nå så der får jeg ikke tatt ul. Skal til legen for sv.kontroll 5 juli, Kan be om en henvisning da. Hun hos min gyn sa at de måtte til tul mellom uke11-13 for å sjekke evt spontanabort (hun tenkte kanskje mA eller?)

Last edited:
Back
Topp