Noen som fullammet lenge?

Julie*Lucas

Forumet er livet
Jenta vår er 9 mnd nå, og jeg fullammer henne enda - ufrivillig. Men hun legger greit på seg og er blid. Hun er ikke begeistra for noe annen mat enn pupp og kanskje 5-7 skjeer med en spesifikk type fruktmos.

Noen som har vært borti det samme?

Regner med du blir fulgt opp av helsestasjonen, og så lenge de ikke klager så er det nok ikke så farlig.
Ville gitt vitaminer i tilegg.

En av mine ble fullammet til han var 1 år, og den andre til hun var litt over 9 mnd gammel. Gikk helt fint det. Guttungen veide 15 kg på ettårs-kontrollen [8D]

Takk for svar[:)]

Fullammet eldste til hun var iallfall 1 år. Så lenge vektoppgang o.l. er grei, var det ikke noe problem.
(men hun fikk allerede jerntilskudd da..)

Gutten min er litt over ni mnd og jeg fullammer også ennå "ufrivillig". Han brekker seg bare han ser en skje med mat. Han er fremdeles godt fornøyd med bare pupp. Forhørte meg med legen på helsestasjon og så lenge vektoppgang og trivsel ellers er ok ville han følge opp med blodprøver i forhold til jern ved 10-12 mnd alder. Kjenner det stresser meg litt at han ikke spiser, så litt godt å høre at det er andre også som har opplevd dette og at det går helt greit :)

Back
Topp