Noen som fremdeles samsover?

Nyskattpåvei

Glad i forumet
Vi har samsovet nesten hele tiden frem til for en måned tid siden. Nå sover (bank i bordet) lillegutt kjempefint i sin egen seng og våkner bare et par ganger for smokk.

Vi samsover fra 5-6 og morgenen og frem til vi står opp og jeg syns det er såå kos og må innrømme at jeg faktisk savner å ha han inntil meg hele natten men det er jo best for oss alle 3 at han ligger i sin seng og vi i vår [:)]

På morningen når han får frokostpuppen sin blir det litt samsoving, eller dvs jeg sovner og det er superkoselig å ligge sånn [:)]

ORIGINAL: Tyttebærra

Slutta med det for 1 uke siden. Nå sover han på eget rom og våkner en gang for smokken.
Nå nekter han og sove sammen med meg, og jeg savner han sååååååå på natta [:(]
Men jeg får MASSE kos på dagen da [:D]

I know that feeling!
I morgen reiser mannen offshore i 2 uker og da kommer jeg IVERTFALL til å savne å ha Liam inntil meg[:(] men men, vi får jo noen timer på morgenen og det er ikke noe som er vakrere, bedre og fyller hjerte mitt mer med kjærlighet enn å ha lillegutt sovende inntil meg. Det er det beste i verden

Siden jeg fortsatt ammer på natten hender det jeg sovner når jeg ammer, men våkner jeg legger jeg henne i sengen igjen. Ellers samsover vi når hun får frokostpuppen og til vi står opp.

Det hender innimellom, men prøver å være flink å få henne til å sove i egen seng nå. Etter morgen pupp og første lur for dagen har vi samsovet hele tiden (ikke fra imorgen av da). Når hun er syk er det ikke noe å snakke om - da vil jeg ha henne nær meg hele tiden. Men jeg savner det jeg og - verdens deiligste følelse *sukk*

Her har vi hatt spysyke og diare i hus, så snuppa nekter nå å sove hvis hun ikke får sove tett tett tett inntil meg. I går forsøkte jeg å kure henne til å sove i egen seng igjen, etter 20 min med inn og legge ned gå ut vente to minutter inn og legge ned så spydde hun meg bare ned. Da ga jeg opp. Stakkars liten som er så kvalm og uggen, og så blir det bare bra hvis hun kan kose mamma... Men mamma vil helst sove for seg selv nå - er bra stiv i nakken etter noen sånne netter nå... 

Hvis jeg sover formiddagsdupp sammen med han samsover vi da, men ikke på natta!

Stort sett, ja. Hun hadde en periode hvor hun var kjempeflink å sove i sin seng, men nå er hun redd den[8|]
I natt var hun flink og sov over halve natten i sin seng, så vi prøver hver dag[:)]

ORIGINAL: Jeaa

Nei! Lærte av den feilen med de 2 andre [:-]
Vi ble ikke "kvitt" nr 2 før hun var 3 år og etter det var det såååå deilig å ha sengen for seg selv og slik skal det fortsette.
Våkner hun utpå morran og ville legge seg igjen tar jeg henne i senga i en times tid, men thats it!

Ja det er veldig godt med den kosen, men alle får en bedre søvn og man slipper bortkjemte unger ved å ha de på eget rom.

I mitt hode kan ikke barn bli bortkjemte på kjærlighet og kos!

Back
Topp