Noen som fremdeles ammer?

Polying

Forumet er livet
Snøfnuggene 2018
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Mitt første barn er bare rett over 1 år, og nå er jeg gravid igjen. 4+2 i dag.

Jeg ammer fremdeles en del.. Noen andre i samme bås? Burde jeg slutte å amme, kan det forårsake spontanabort?
 
Æ har en sønn på 2 år, som æ fortsatt ammer 1-2 ganger i døgnet. Har ikke hørt det kan forårsake spontanabort, men så har æ ikke sport så mye om det heller, så det vet æ ikke. Æ tenker bare æ vil prøve å slutte å amme til før fødsel. Har trappa mye ned den siste tiden, er stortsett kun 1 gang i døgnet no, så tenker det skal gå fint.
 
Har lest at det er bra og helt greit å amme så lenge en ikke har et risikosvangerskap og at lege/jordmor ikke har sagt noe annet. Dattera mi, snart 8 mnd, har mista helt interessen etter mens og graviditet så hun vil ikke lenger ta brystet, noe jeg synes er veldig kjipt da jeg hadde veldig lyst til å amme frem til fødsel for å så tandemamme.
 
Mitt første barn er bare rett over 1 år, og nå er jeg gravid igjen. 4+2 i dag.

Jeg ammer fremdeles en del.. Noen andre i samme bås? Burde jeg slutte å amme, kan det forårsake spontanabort?
Vi var i samme termin gruppe! :D
Jeg ammer kun 1 gang til dagen nå, men skal slutte veldig snart
 
Ammer lillemann på 8 mnd, men er blitt kraftig redusert den siste tiden, kjenner godt at det er mindre melk men han får tilbudet flere ganger om dagen:)
 
Ammer fremdeles men ikke så ofte lenger :) Ønsker å slutte før nestemann blir født men litt usikker på når det blir.
Trodde kanskje hun ville reagert på melken nå når jeg er gravid men føler hun nesten vil ha mer nå enn før.
 
Skulle tro det bare er positivt å amme under graviditet:Heartred Det forbereder vel bare kroppen enda bedre for "ny runde". Hadde ikke stussa på det:happy:
 
Jeg ammer fortsatt lille på snart 15 mnd er par ganger om dagen, og virker ikke som om hun har tenkt til å slutte med det med det første :)
 
Back
Topp