Er det flere som fortsatt sliter med daglig kvalme og oppkast...?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også, holder på å bli gal...Jaer så utrolig lei.. bare 20 uker igjen..
Ja, får bare nyte de siste ukene med kvalmestillende.Jeg også, holder på å bli gal...22 uker igjen!
Ja hadde de bare virket så...Ja, får bare nyte de siste ukene med kvalmestillende.
Det er kjedelig! Har du prøvd alle? Her fungerer zofran og afipran på de værste toppene. Kan ta de ut 2 trimester, men så er det slutt..Ja hadde de bare virket så...De har ikke funnet noen jeg kan bruke som virker på meg, så jeg har vært uten hele svangerskapet.... Hvor lenge får du ta de?
Jeg får dessverre ikke tatt noen av de pga en hjertefeil jeg harDet er kjedelig! Har du prøvd alle? Her fungerer zofran og afipran på de værste toppene. Kan ta de ut 2 trimester, men så er det slutt..
Åja, så ille! Hadde virkelig ikke klart meg uten.. da hadde jeg nok levd på sykehuset.. nei, helst ikke. Går over i fosteret og kan gi varige nerveskader:/ ikke helt bra med andre ord...Jeg får dessverre ikke tatt noen av de pga en hjertefeil jeg harSå jeg har pent måttet klare meg uten... Er det ingen du kan ta i tredje trimester?