Noen som fortsatt sliter med daglig kvalme og oppkast...?

nei, heldigvis ikke, men kaster fortsatt opp av og til, senest i går.. er 20 uker i dag..

Jeg har ikke kastet opp en eneste gang igjennom svangerskapet. Men du dæven jeg har vært kvalm hver eneste dag. Er i uke 16 nå.
Er ikke unormalt. Men ganske irriterende

Blir uggen i hvertfall noen ganger om dagen. Men ikke oppkast.

Jepp, 15+4 og tror ikke det gir seg med det første. Kastet opp hver dag frem til uke 22 med min sønn, så fin til uke 30 før det begynte igjen og ikke ga seg før han var ute

Joda, kastet opp i går.. 16+3.. Kastet ikke opp med guttene...

Jeg har funnet ut at jeg skal gi "reisesyke"armebånd en sjangse. Er jo lov til å håpe.

Ja hadde de bare virket så... :( De har ikke funnet noen jeg kan bruke som virker på meg, så jeg har vært uten hele svangerskapet.... Hvor lenge får du ta de?
Det er kjedelig! Har du prøvd alle? Her fungerer zofran og afipran på de værste toppene. Kan ta de ut 2 trimester, men så er det slutt..

Det er kjedelig! Har du prøvd alle? Her fungerer zofran og afipran på de værste toppene. Kan ta de ut 2 trimester, men så er det slutt..
Jeg får dessverre ikke tatt noen av de pga en hjertefeil jeg har :( Så jeg har pent måttet klare meg uten... Er det ingen du kan ta i tredje trimester?

Jeg får dessverre ikke tatt noen av de pga en hjertefeil jeg har :( Så jeg har pent måttet klare meg uten... Er det ingen du kan ta i tredje trimester?
Åja, så ille! Hadde virkelig ikke klart meg uten.. da hadde jeg nok levd på sykehuset.. nei, helst ikke. Går over i fosteret og kan gi varige nerveskader:/ ikke helt bra med andre ord...

Kaster ikke opp, men brekker meg og er skikkelig kvalm hvis jeg ikke har tatt kvalmestillende. Klarer heller ikke å få innen mat da. Så er avhengig av de enda. Er 21 uker

Back
Topp