Noen som fortsatt holder det hemmelig?

Missy

Glad i forumet
Noen som ikke har fortalt folk at dere venter en liten en?:)

Vi holder det hemmelig enda, nå venter vi til etter OUL, og jeg vil st jobben skal få vite det først!:) hos oss er det kun de aller nærmeste som har fått vite noe!
 
De nærmeste og familien vet og de fleste venner. Har to venninner fra universitetet som ikke vet men ønsker å si det face to face nå i slutten av mnd :) og mange på jobb som ikke vet. Liker ikke oppmerksomhet så er ikke offentligt der enda. Facebook blir nok itte oule. Men trur vi holder kjønn hemmelig :)
 
Min familie vet og noen venner :) det synes ikke ennå ;) mannens familie vet ikkje ennå fordi vi har ikke like mye kontakt med de
 
Kollegaer og noen venner vet det ikke.
 
De nærmeste vet.Ellers er det få,har poseklær på meg så de ikke ser den struttende magen :p
Sier det på face når jeg er 15 uker på lørdag
 
jeg blir imponert når jeg leser om folk som har klart å holde seg :p jeg sprakk i uke 10! *ler*
 
De fleste vet det her nå. Hadde egentlig lyst til å holde det hemmelig en stund til for vennegjengen men pga kvalmen og vi har forening med matservering så ble det til at jeg sa det for å unngå spekulasjoner hvorfor jeg ikke spiser særlig. Jobben måtte jeg fortelle det til da jeg begynte igjen etter permisjon/ferien med førstemann siden det ikke er alle pasienter jeg kan gå til som gravid
 
Kun nærmeste familie og noen få venner som vet det foreløpig. Og kollegaer selvsagt...
Men nå begynner magen å komme for fullt så begynner å bli vanskelig å skjule. Har planer om å holde det skjult for resten, samt facebook frem til oul, eller vi vet kjønn :)
 
Har ikke sjans til å holde det skjult! Sliter i forhold til magen og ekstrem kvalme :(
 
Fortalt det til familien nå, og noen venner. Føles fortsatt hemmelig, haha. Kan ha noe med at jeg er enten hjemme eller på jobb og på jobb er det bare sjefen jeg har sagt det til.
 
Familiene våre og nære venner vet det, men jeg har ikke fortalt det på jobb enda,bortsett fra til min nærmeste kollega, jeg tenker å vente til etter OUL før jeg sier noe til sjefen.Hadde ikke så lyst til å fortelle det pga. muligheter for fast jobb, men er nødt til å si noe snart, siden det begynner å vises godt, og jeg er mye dårlig og har nok behov for litt tilrettelegging snart.
 
Næraste familie veit, personalsjef og rektor på jobb har nettopp fått vite, og elles nokre venner ☺
 
Jeg er 15 uker på vei, og svigerfamilien vet det ikke enda! Min familie har nettopp fått vite det... Ellers vet sjefen min det, og mine to nærmeste venninner...ingen andre!

Jeg hadde ikke trodd at vi skulle holde det hemmelig så lenge, men det har bare blitt sånn! Svigers får vite det i morgen..;)
 
Har fortalt det til både familie, nære venner og på jobb. Har ingen planer om å annonsere det noe sted, så er vel kanskje noen som får et lite sjokk etter hvert. :p
 
Vi fortalte de nærmeste i familien i jula. Og Dattern vår fortalte i barnehagen når hun begynte igjen etter jul ;-) Da hadde hun ikke snakket om det i det hele tatt, og det første hun sa når hun kom i barnehagen var at hun skulle bli storesøster :p Mwn det var helt greit. Greit at de vi er med hver dag vet det, men skriver ingenting på face føre etter uke 20 engang. Mulig vi tar 3D ul i uke 28-29 som vi gjorde med Dattern vår og legger ut det, men vi får se ;-)
 
Her vet familie, jobb og noen "utvalgte" venner det. Venninnegjenget fra vgs vet ikke.. Har ikke kontakt med de i det daglige, og de er ikke "der" i sine liv tror jeg... Har ikke vært naturlig å fortell om det enda.. OUL om en uke nå.. Så burde kanskje fortelle den det direkte før vi evt legger noe ut på facebook?:p
 
Nå vet alle som trenger å vite det :) Er dessuten så stor nå at det er vanskelig å skjule det:rolleyes: Magen kom egentlig samtidig som positiv test! :joyful:
 
Vi har sakt det til familie og venner vi snakker/møter ofte. Men har ikke publisert noe på Facebook (det eneste jeg har av profiler på nett) og ikke har jeg egentlig planer om det heller. Men kan ikke lyve og si nei lenger for det er magen altfor synlig til:p er 18 uker idag <3
 
Back
Topp