Noen som fortsatt har mensmurringer?

tosmåtil

Flørter med forumet
Jeg er ca 8+5 og har hatt endel av det på jobb i dag. Kjenner det gjør meg urolig, selv om jeg vet at det er normalt.
Jeg har også fått akkurat som gangsperr i magemusklene, det er vel bare magen som har begynt å vokse!!

Jeg har det fremdeles jeg, er 7+4 uker på vei.
Håper det er normalt.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg er ca 8+5 og har hatt endel av det på jobb i dag. Kjenner det gjør meg urolig, selv om jeg vet at det er normalt.
Jeg har også fått akkurat som gangsperr i magemusklene, det er vel bare magen som har begynt å vokse!!

Jeg er ca 9+4 har mye stikking til tider, kjenn at det skjer mye inne der...

jeg å har dette...dette er vist helt normalt :-) er jo mye som skjer inne magene våres nå :-) POSITVE TANKER JENTER :wav

Det har jeg hatt også (er 10+6). Husker ikke helt hvordan det var sist, men jeg har googlet litt og det virker som om det er normalt og at det bare er livmoren som vokser og strekker på seg.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Husker at jeg hadde det sist også, men det er ikke mye som skal til for å bli "litt" bekymret. Godt å dele slikt med dere her inne. Takk for svar alle!

Jeg har til tider veldig vondt i magen og mensmurring. Er 10+5 idag. Men magen min har 'eksplodert' de siste dagene, så håper at det er det som er grunnen til ubehag. Men skremmende er der...

Og jeg er bekymra for at jeg ikkr har nok mensmurring og strekking...hehe, vi er bekymra uansett virker det som. ;-) dette er mitt tredje svangerskap, og har nesten ikke merket noe til de smertene denne gangen...

Er 7+5 og har en del murringer og stikkinger fortsatt, spesielt om jeg har vært aktiv.
Er mye som skjer i magene våre, så er helt normalt:)

Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 26.03.2014

Og jeg er bekymra for at jeg ikkr har nok mensmurring og strekking...hehe, vi er bekymra uansett virker det som. ;-) dette er mitt tredje svangerskap, og har nesten ikke merket noe til de smertene denne gangen...
Hehe, jeg tenker som deg.... :-)

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Sniker litt.. Jeg er 24 uker på vei, og har det innimellom enda, og det er helt normalt. Så ikke vær bekymra for det! :-)

Helt normalt, det motsatte er også vanlig for de som bekymrer seg for det...

Back
Topp