Noen som fortsatt har melk?

Frøgen*

Glad i forumet
Jeg har melk enda jeg... Slutta og amme for et halvt år siden[8|]
Hjelpes....

Jeg har melk, men ammer fortsatt. Nå er Vilde syk og da blir det fort litt ekstra amming, så produksjone blir holdt oppe...

slutta vel å amme helt når han var 4 mnd... føler ennå det lukter melk av de...[8|] Uff! håper det forsvinner snart....

MYE melk ja [:)]
Men så ammer vi 4 ganger til dagen enda[:)]

jeg har også melk (eller råmelk, det er ikke hvitt lenger) i puppa, og jeg slutta og amme for 9mnd siden[8|]

ORIGINAL: Vildet

Jeg har melk, men ammer fortsatt. Nå er Vilde syk og da blir det fort litt ekstra amming, så produksjone blir holdt oppe...

Sign.. Sykt barn her også, og jeg ammet et par ganger om dagen før hun ble dårlig også.

Skulle noen ganger ønske at jeg ammet enda jeg[:(]

Men da er jeg ikke unormal allikevel... Det er jo sikkert ikke mer enn noen dråper, men kan klemme ut uten problem liksom[8D]

Slutta å amme for to uker siden, så har nok melk enda. Og med farten du forteller om, blir den ikke borte heller før det kommer melk til neste barn....[8D][:-]

Har ikke hatt på 8 mnd men såg jeg hadde rå melka i dag [&:] Er det helt normalt at den kommer tilbake etter så lang tid??

Jøss, ante ikke at det satt i så lenge etter man har sluttet.
Da var det ikke noe vits i å være redd for å være borte en natt da jeg fullammet da[8D]

Her ammer jeg fortsatt, og har egentlig lyst at det skal slutte av seg selv snart, men tror kanskje det er en dårlig plan, når jeg leser denne tråden her...[8|][8D]

jepp! men er jo gravid da! [8D]

Back
Topp