Noen som fortsatt blør litt?

• Trådstarter Trådstarter SecondChance
  • Opprettet Opprettet
S

SecondChance

Guest
såg et bankende hjerte for et par uker siden, på tross av blødning, men klarer ikke helt å venne meg til denne blødningen. :depressed: 8+1 i dag... Andre som fortsatt blør?

Jeg gjør. Viste seg på TUL at det var en liten polypp :) skal bare følge med litt etterhvert for å se hva som skjer med den :):)

Jeg gjorde det forrige svangerskap, pga polypp og lettblødende livmorhals. Polyppen ble fjerna, men blødde noe i ukene etterpå også. Hadde vel siste blødning i uke 10 da, og noe brun utflod noen uker seinere. Har blødd denne gangen og, men det var i kombinasjon med tunge tak på jobb - og etter at jeg slutta med de oppgavene så har jeg ikke blødd heldigvis. Det er så stressende!

Jeg blør fortsatt...

Jeg har lys oransje utflod. Ikke direkte blod. Men jeg blir skikkelig stressa allikevel. Skal prøve å drøye til uke 12 med TUL. Bare 4 uker igjen....

Jeg har lys oransje utflod. Ikke direkte blod. Men jeg blir skikkelig stressa allikevel. Skal prøve å drøye til uke 12 med TUL. Bare 4 uker igjen....

Det har jeg og :-) Var på TUL 8+1 og alt var bra og nå er jeg 11+1 :-) Tror alt går helt fint for oss begge <3

Hatt blødninger nå og da jeg og. Er pga morkake ligger over livmorsåpningen. Helt ufarlig :)

Hadde sex i går kveld, og etter det har jeg blødd litt. Ikke så mye at det kommer i trusa, men nok til at det er ganske mye på papiret når jeg tørker meg. Friskt blod. Selvsagt stressa, siden forrige MA ikke ga mye symptomer på at noe var galt...:(

Back
Topp