noen som fikk store pupper tidlig med gutte baby?

Venter nå gutt nr 2, og jeg har fått en grei str på puppene tidlig i svangerskapet med begge to :)
 
Jeg venter jente. Har mye større pupper nå enn jeg hadde ned gutta. Mannen humrer å sier jeg måtte bli 3 barnsmamma før jeg fikk "voksenpupper" (har normalt en liten c). Håper de "trekker seg sammen" etter amming denne gangen og!
 
Har heller ikke merket forskjell på gutt og jente. :p
 
Venter gutt (sier de), og er blitt større i puppene nå enn forrige gang som var jente.
 
Jeg venter gutt. Og har større enn med nr 1 som er jente.
 
Jeg venter jente. Har mye større pupper nå enn jeg hadde ned gutta. Mannen humrer å sier jeg måtte bli 3 barnsmamma før jeg fikk "voksenpupper" (har normalt en liten c). Håper de "trekker seg sammen" etter amming denne gangen og!

Hoho.. Så en liten C er ikke voksenpupper? :p hva skal jeg si som normalt er en liten A? Preteen?

Jeg har gptt fra a cup til C cup i alle 3 svangerskap.. Og ligget på d cup i fullammingsperiodene.. Og så tilbake til A når ammingen opphørte
 
Hoho.. Så en liten C er ikke voksenpupper? :p hva skal jeg si som normalt er en liten A? Preteen?

Jeg har gptt fra a cup til C cup i alle 3 svangerskap.. Og ligget på d cup i fullammingsperiodene.. Og så tilbake til A når ammingen opphørte
mannen liker god små pupper og han, så jeg er heldig på det feltet (hadde vel en A cup når vi møttes)
 
Jeg har to gutter og merket ikke noe forskjell på puppene når jeg var gravid med de. Nå er de store og tunge allerede 7 uker, men vet jo selvsagt ikke hva som skjuler seg der inne enda... Spennende! :)
 
Ikke noe forskjell her på når jeg gikk gravid med storesøster enn lillebror:)
 
Back
Topp