Noen som fikk positiv graviditetstest sent?

iii123

Glad i forumet
♡Julekulene 2021♡
Hvor mange DPO er det seneste du har fått positiv graviditetstest, til tross for tidlig testing?

Selv fikk jeg under min graviditet for ett års tid siden positiv test allerede 9DPO, men hadde vært fint å høre om andre ikke fikk positiv før enda senere, så kanskje det kan gi litt håp i denne prøvetiden når man venter spent :love7

Negativ ved 10 dpo, svak positiv 12 dpo (testet ikke 11dpo) :)

Tipper heller dårlig kvalitet på testene.. Endte da med barn, så må ha vært hcg :shy: tok 1 test på ikm som var negativ, tok en til uka etter ikm som også var negativ også fikk jeg positiv på legekontoret uka etter
Rart at det går an, spennende å høre om slike opplevelser :D

Fikk svak positiv 16 dpo/ to dager etter ikm sist jeg var gravid. Den ble ikke sterk for en uke etter det igjen. Var sikker på eggløsningen, og vi la inn aksjer bare én gang tre dager i forkant den gangen - da mannen jobbet borte. Sannsynligheten var derfor ikke veldig stor. Testet med all slags tester, både CB tidlig, rsfu, strimmeltester og tester fra eBay flere ganger daglig uten å få antydning til positiv test, men jeg følte likevel at det hadde klaffet og at jeg var gravid.
Jeg hadde mistet en del ganger i årene før og ble derfor fulgt opp tettere.
Allerede etter første blodprøve sa legen at det så ut til at det ikke gikk riktig vei da verdiene var altfor lave ifh til ukene jeg var på vei, og ved neste da de ikke var i nærheten av å doble seg - fikk beskjed om å forberede meg på at svangerskapet var avbrutt. Det svangerskapet gikk helt til termin, og jeg har en 8 år gammel frisk gutt! Jeg hadde nok rett og slett bare lav hcg produksjon, og akkurat det klamrer jeg meg fast til hver syklus nå jeg går mot slutten uten positiv test :hilarious: Jeg har ved tidligere barn/SA/MA ikke hatt utpreget lav hcg. Så er selv veldig spent på hvordan det nå blir i søken på neste positive test, det gir allefall håp frem til tr:joyful:

Testet med 10 mlu-tester(tidligtester)og de ble ikke positive før 10dpo sent på kvelden. Dette var med barn nr 5. Har før det testet positivt 6 dpo og 9 dpo med 10åringen og 4åringen min❤️

Første gang fikk jeg ikke positiv før IKM på CD28. Men det er snart 8 år siden og var garantert 25 mlu ;)

Back
Topp