Noen som fikk noe til babyen i magen i jula?

Frøbert2016<3

Elsker forumet
er det noen her som fikk noe denne julen til babyen i magen? :) Eventuelt hva? :) (jada, jeg vet det er tidlig, men det er gøy å snakke om likevel! <3 )
 
jeg fikk forsovidt en overraskelse av mannen :D Jeg skal få vogn av han, samt 3d ultralyd <3 føler meg heldig der! :D
 
Nei, ingenting :)
 
Fikk noen søte bodyer av svigers og mine foreldre, og sokker med i love mom and i love dad:) og søte giraff pysjen hihi
Samt vi fikk baby call av fetteren til mannen :) der vi vi skikkelig overrasket... en 20 åring med sånn gave :)
 
Fikk søte tøffler og ullsokker fra blivende onkler og tanter :) kjente jeg ble litt rørt når jeg fant pakke som sto til lille i magen, hadde jo ikke forventet at noen skulle kjøpe noe enda :p
 
God mammabukse og mamma-t-skjorter av moren til kjæresten. Kjempekoselig!

Strekkmerkeolje av venninna mi! Kjæresten har funnet ut at han skal smøre den på utsatte kroppsdeler hver dag :)

Hvite bodyer av tanta mi. Supert!

En flaske vin. Jaja.
 
Last edited:
Jeg forventet heller ingenting, men fikk en smokk i fargene og logoen til fotball laget i byen. Jeg er ikke fan, men jeg syns det var veldig koselig at det kom en bitteliten ting :)
 
Vi fikk en liten hvit bamse av noen i familien som vi ikke hadde fortalt det direkte til men som hadde hørt det fra andre. Vi har vært åpne ang graviditeten siden vi fikk det bekreftet av lege da jeg ble så syk med storebror.
 
Fikk sokker, 2 tepper, en kos å en strømpebukse:) dette var en pakke som skulle avsløre det for hele familien:)
 
Det var ingenting til baby under treet i år, men mamma hadde kjøpt et sett til baby som jeg fikk da jeg kom hjem til jul. :)
 
Ingenting siden de fikk vite det i går :p
 
Ingenting siden ikke alle i familien vet det enda :p (venter til uke 12 som er om tre uker)
 
Fikk babytepper, babytøffler, en del klær, interiør, leker, bamser + videokamera for å filme den lille mye :)
 
Nei fikk ingenting og forventet det heller ikke. Ikke så mange som vet det, kun foreldrene mine, svogeren min samt 2 venninner. Resten får vite det på nyåret når jeg er kommet til 12 uker
 
Back
Topp