Noen som fikk beskjed om gutt på ul,men fikk jente?

Prinsessa*

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene
Marsipanene 2019
Snøfnuggene 2025 ❄️
Det er jo oftest jentene de tar feil av, men man hører også om gutter som plutselig blir jenter[8D]

Noen som har opplevd det eller kjenner noen?

Selv var jeg på ul i uke 19 og jm trodde hun så en snopp,men var liksom ikke helt sikker. Stoler litt på det,men 3D'n får vel avgjøre den[8D]

ORIGINAL: limafre

*rekker opp hånden*

Jeg fikk vite gutt på UL. Kjøpte masse lyseblått og hadde funnet guttenavn.

Så jenta hadde på seg mye fint lyseblått tøy den første tiden [:D]

hehehehe...huff må jo le litt også.[8D]
heldigvis har vi ei snuppe fra før,men svigermor har kjøpt lyseblå lue da hehe...
jeg er så utrolig spent, føler jeg ikke vet hva jeg får,men innerst inne føler jeg gutt selv om alle symptomene tilsier jente.

mamma nevnte jo to stk som fikk beksjed om gutt og babyn kom med innover tiss[8D]

Jeg har fått beskjed om gutt nå, men mannne er sååå sikker på at det er en jente[8D] tviler på at de tok feil på ul så jeg har masse blått[:D]

Men Magnus var jente på ul[8D]

svigerinnen min fikk beskjed om at det var gutt og at de var 100% sikker og kjøpte masse blått til ungen som viste seg å være jente

jeg skulle være gutt :D så jeg hadde masse blå klær når jeg ble født hihi. blått rom og blå vogn hehe

Kusina mi fikk beskjed på 2 ul'er om at de ventet en Marcus,men ut kom Thea gitt! [:)]

Jupp!! Kjenner noen som fikk beskjed på UL i uke 23 at det var en stoooor gutt!!! og ut kom ei nydelig lita jente!!! [:D]

Søsteren min fikk nettopp en gutt, han var jente på ul i uke 17 og 19
Da hun fikk eldste jenta si for 9 år siden var hun på utallige ul'r pga noen komplikasjoner og hver hang så de en gutt, ut kom ei lita jente[:)]

Mulig dette er oppspinn, men jeg mener å ha hørt at jentenes klitoris på visse tidspunkt i de 9 mnd man ruges frem er så stor at den kan mistolkes som penis.... Uken før jeg fikk min jente (som var jente hele tiden) sa jordmor at hun tok i mot to "gutter". De hadde vært gutter hele veien, og ut kom to vakre jenter (til hver sin mamma, ikke fødsler som hadde noe med hverandre å gjøre)

ORIGINAL: kat*

Mulig dette er oppspinn, men jeg mener å ha hørt at jentenes klitoris på visse tidspunkt i de 9 mnd man ruges frem er så stor at den kan mistolkes som penis.... Uken før jeg fikk min jente (som var jente hele tiden) sa jordmor at hun tok i mot to "gutter". De hadde vært gutter hele veien, og ut kom to vakre jenter (til hver sin mamma, ikke fødsler som hadde noe med hverandre å gjøre)

Det stemmer [:)] Kjønnsorganet er ganske likt først, og så trekker den seg inn og blir omsluttet av kjønnslepper på jentene, og vokser videre utover på guttene. (eller noe sånt). Gutten min var gutt på UL også, men jeg har jo hørt om flere tilfeller hvor de har sett feil.

Back
Topp