Noen som følger med på hvilepulsen?

Frk.strikk

Glad i forumet
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Septemberlykke 2021
Junispirene24❤️
Jeg har fulgt litt med på hvilepulsen min og lagt merke til at den synker veldig nå. Blir selvfølgelig bekymret siden har hørt at det kan være tegn på en begynnende SA. I tillegg er symptomene mine veldig av og på.
Har dere noen erfaringer med dette?
Jeg er 6+4

Vedlegg

• 19F82371-A56A-4E06-A6C7-DB94F66E8140.jpeg
    19F82371-A56A-4E06-A6C7-DB94F66E8140.jpeg
    26,7 KB · Visninger: 15
Har sett at det er mange på forum som bekymrer seg for det, men at det som oftest er helt uten sammenheng, og at det går helt fint :dummy::dummy1: Tror ikke du skal bekymre deg for det :happy118

Jeg har ikke fulgt med sånn veldig. Men kjenner at hvilepulsen min har roet seg de siste par ukene (9+2 nå). Før det følte jeg nesten konstant at jeg hadde hjertebank og høy puls. Det bekymrer meg ikke at det har endret seg :shy:

Min sank også en god del rundt uke 6/7. Jeg ble også bekymret men har fått sett en sprell levende baby flere ganger på ultralyd. Nå har hvilepulsen stabilisert seg ca 6 slag over normalen. Er 14+6 i dag :)

Min sank også en god del rundt uke 6/7. Jeg ble også bekymret men har fått sett en sprell levende baby flere ganger på ultralyd. Nå har hvilepulsen stabilisert seg ca 6 slag over normalen. Er 14+6 i dag :)

Godt å høre. Håper det er tilfelle hos meg også :)

Min steg veldig i starten men har roet seg igjen nå. Fått se et bankende hjerte på ultralyd 6+1 og 7+1, og er 8+3 i dag:)

Jeg har inntrykk av at det er veldig vanlig at den stiger raskt helt i begynnelsen og så roer seg litt igjen.

Her steg hvilepulsen veldig i starten, men den er nesten normal nå. Ble veldig bekymra da jeg oppdaga det.

Min gikk veldig opp og ned sist!
Så ble den høyere mot slutten og lå da stabilt høyt de siste fire mnd.

Var mye bekymret for dette sist, men fikk ut en frisk og fin gutt ❤️

Back
Topp