Noen som føler seg #rar# i hode????

VilSåGjerne

Forumet er livet
av den klokken som ALLTID ringer kl tidlig om morningen for å ta sprayen?????

eg holder på å bli helt tussete eg.....[&:] hører klokken i hode heeeeeeeeeele dagen......

blir nesten litt deprimert når eg legger meg om kveldene, for då tenker eg på klokken som kommer te å ringe[:)]

*ringringringring*[:D]

hvor lenge bruker en denne sprayen egentlig???? noen som kan svare?

ORIGINAL: Prøveline

Du sprayer helt til samme kveld du setter eggløsningssprøyten ;)

sååååååååå lenge???? jaja........... må no bare holde ut[:D]

du må nok det :)

Er det synarela du tar?

jepp,kl 8 15 og 22

var sinnsykt kvalm i begynnelsen,men det har gitt seg no, så no baler eg på med svetting,masse svetting.....
hadde husvask på jobben i går(jobber i omsorgesbolig) sjefen såg at eg sleit litt, så hun var så snill at hun kom å hjalp meg,er ikke ofte hun er på "gulvet" å jobber,men i går hjalp hun meg masse[:D]

Så flott med en sånn sjef :)

Du har fått beskjed om at det er 60 doser pr spray? Slik at du må bytte når du har brukt disse dosene opp selv om ikke sprayen er tom? :)

ja vet at det er 60 doser men ikke at eg måtte bytte selv om den ikke var tom...hmmmmm må begynne å regne eg no då[:D]

har til no hatt 34 doser

jeg fikk ikke den beskjeden..men hun sa 20 dager, å var ca da jeg bytta. og nå har jeg i 20 dager til;)
går akkurat...har et par dager slingringsmonn..
skal sette el sprøyta lørdag 23.2

wee ikke lenge til nei;)

men ja blir tussete av klokka..hver dag jeg står opp så lurer jeg på om jeg ha tatt spray, eller tulla i søvne.hehe

idag har det roa seg litt. men hadde svettebyger i går. off er så ekkelt.

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: VilSåGjerne

du må nok det :)

Er det synarela du tar?

jepp,kl 8 15 og 22

var sinnsykt kvalm i begynnelsen,men det har gitt seg no, så no baler eg på med svetting,masse svetting.....
hadde husvask på jobben i går(jobber i omsorgesbolig) sjefen såg at eg sleit litt, så hun var så snill at hun kom å hjalp meg,er ikke ofte hun er på "gulvet" å jobber,men i går hjalp hun meg masse[:D]

er d du som har valgt de kl.slettene eller blir de bestemt for deg ? teit spm men hehe [:)]

det var det gynekologen som bestemte[:)]

Husker såå godt da jeg tok siste spray-spruten. Det var SÅ godt å vite at nå var jeg ferdig med den! Jeg syntes det var like ille hver gang jeg skulle ta den der "driten" [:D]

Back
Topp