Noen som føler for og føde?

Bkno4426662

Blir kjent med forumet
Begynner og bli rimelig lei av og gå hjemme, legge på meg og ha vondt. Noen fler? :-) 35 uker her.

Jaaa, vil ha kroppen min tilbake og få treffe prinsessa! Men har ikkje komt lenger enn 32+3 :cool:

Nei, føler meg ikke klar helt enda:p Ville jo selvfølgelig hatt lillegutt her nå, men vil helst at han kommer på nyåret altså:) Men er nok ganske klar når jeg går ut i perm om et par uker;)

Jeg er veldig klar!!!
Hatt sinnsyke bekkenplager siden uke 24, lagt på meg 13-14 kg, anpusten og sliten hele tiden..
Skulle helst rukket å være tilbake på skolen i uke 3, så håper hun kommer snart... :p
Uke 36+0 i dag, og akkurat 1 mnd til termin! :)

Jeg har lyst til å føde om en uke siden jeg da er 37 uker. Kroppen er så utmattet!

veldig klar !!!!! men er bare 33+2 så må vel bare smøre meg med tolmodighet enda en stund :) går heldigvis ut i mamma perm på julaften :)

Det hadde vært godt å få tilbake kroppen sin, men vil helt at mini holder seg inne til etter nyttår :) 2.januar kan han melde sin ankomst ;)

Føler meg rimelig klar, men spørs om den lille har best av noen uker til inni magen:) Er 35+4 idag.

Sent from my iPhone using BV Forum

Tror egentlig jeg aldri blir helt klar. Men jeg sier kjør på. Er 35 uker så kan godt drøye to uker til slik at bebis ikke blir prematur.

Om et par uker så! Vil være 36-37 uker minst. Men ja, lei av å være tung, og ha så vondt i ryggen!

Er ikke klar, og føler jeg har all verdens tid til alt som skal på plass av babyforberedelser! Er så klart tungt og kjenner det synger på siste vers av energi - blir godt med juleferie og så rett i permisjon! Men vil helst føde nærmest mulig termin, for å unngå å miste permisjonsuker.

Jeg er helt klar til å bli kvitt alle plagene! Men bebis bør vel vente litt - er 34+4,

JEG ER SÅ KLAR!! Er dritlei, enda jeg har ikke hatt noen plager engang :p Føler at han er fin og ferdig nå og at han værsågod kan komme. Er bare 33+4... Så joda.. Har da noen uker igjen for å si det sånn. Hehe!

H*n kan godt komme fra den 1 januar, da er jeg i uke 39... Er drittlei alle plagene!

Ja!!!! Meeen vil også at hun skal vente til 2014....sååååå hva gjør jeg da?? Mmm...er tålmodig og venter litt til :-)

Er ganske klar for å få kroppen min tilbake, og klar for å bli kvitt alle plagene, men vil helst at lillegutt skal være i magen til over nyttår hvertfall :) :)

Ja, hører de fleste ønsker nytttårsbarn;-) hadde det ikke vært for at han har godt av og være inne litt til så hadde jeg foretrukket desemberbarn selv. ;-)

JEG er klar, av helt egoistiske årsaker, jeg vil kunne nyte maten jeg spiser, uten å vurdere hvor kvalm jeg blir etterpå, feks, eller at jeg er superspent og gleder meg masse til å treffe den gutten eller jenta som befinner seg i magen min. Men siden jeg er mye kortere enn dere på vei, så er jeg bare 31 uker, så for den lille sin skyld, håper jeg den holder seg der inne i endel uker enda.

Jeg er veldig klar for å bli ferdig! Selv om det hadde vært greit å være født i januar i stede for desember for hennes del hadde det vært veldig deilig å få henne ut før jul for min del :) Temin 31 desember så spennende å se om hun holder seg inne til over nyttår!

Back
Topp