noen som føler det samme??

lulan

Forelsket i forumet
hei veit dette ikke er snilt, men noen av dere der kvalme som føler på det sammme som meg??

jeg får heilt angst av å ligge sammen med samboeren min, vil bare ha sengen for meg selv, om han puster på meg så blir jeg kvalm. å blir jeg tatt på når jeg er kvalm blir jeg sur
eller er det bare jeg som er rar???

hihihihihihihihihihih du er helt normal 

Ha ha ha! Det er dessverre veldig vanlig tror jeg! Sånn har jeg hatt det hver gang...
Som oftest har jeg ikke tålt å bli tatt på når jeg er kvalm, men forrige svangerskap klarte vi å ha endel sex, men han fikk absolutt ikke lov til å kysse meg!!! 

Håper du er helt normal for jeg har det helt likt! Takler ikke at han beveger seg i søvne engang... Så jeg sover på gjesterommet, trenger all søvnen jeg kan få så da redder vi oss for store hormonutbrudd ol med å sove hver for oss. Forrige gang sov gubben på gjesterommet nesten hele svangerskapet, haha, stakkars mann!

Haha er en grunn til at gubben har sovet på sofaen siste 14 dagene :p
Jeg blir jo sjøsjuk i tillegg av å dele seng med han..han kaster seg rundt når han snur seg og sånn..funker ikke.. han klager ikke og tar hensyn - gode mannen :)

Ha, ha.... ja, vi blir rare når vi går gravid! Jeg brekker meg hver gang jeg skal pusse tennene, og har konkludert med at vi kan IKKE være på badet samtidig. Bare TANKEN på at han skal spytte i samme vask som meg gjør at jeg brekker meg...  hi, hi... stakkers mannfolk!

Datteren min har dobbel køyseng på rommet sitt..... Jeg har sovet inne hos henne de siste ukene : p

Hahaha, dette er det morsomste jeg har lest på lenge:D Tåler ikke at han spytter i samme vask som deg, hoho:D
Men jeg kjenner til problemet altså, jeg legger meg stort sett kl 21, så som oftest sover jeg min søteste søvn når gubben legger seg, og da er det ikke lov å røre meg!

Kjenner også til den der. Min mann får nesten ikke røre meg når jeg kommer hjem fra jobb. Det ender som regel i at han går å legger seg en time før meg. Skal sies at jeg gjerne får hvile på magen hans en halvtime mens han ser på nyheter og sport.

heheh
nå vart jeg kjemmpe glad:)  jeg var så glad på tirsdag nå han reiste på sjøen og sku bli borte 1 mnd at i kunne ikke fått sagt det :) heheh
håper det har gått litt over til han komme hjem ijen da:) heheh

men bra det ikke bare er meg som er små tuppete her hehe ;)

Back
Topp