Noen som føler de allerede begynner å få mage?

AskEmbla

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
FebbisBebbis2021 ❄️
Utmarsj 2024
Her kan dere poste bilder om dere selv ønsker. Jeg klarer nesten ikke å vente til magen synes! Gleder meg skikkelig for jeg elsker å være gravid:flower
 
Er veldig oppblåst og magen har ikke kommet. Men jeg får tidlig mage. I uke 9 var det umulig å holde det skjult med nr3 :nailbiting:
 
Er veldig oppblåst og magen har ikke kommet. Men jeg får tidlig mage. I uke 9 var det umulig å holde det skjult med nr3 :nailbiting:
Jeg kunne holde det hemmelig til uke 19 med datteren min. Etter ordinær ultralyd bare «poppet» magen frem :joyful: spent på når magen kommer denne gangen, om alt går bra da…:nailbiting:
 
Jeg kunne holde det hemmelig til uke 19 med datteren min. Etter ordinær ultralyd bare «poppet» magen frem :joyful: spent på når magen kommer denne gangen, om alt går bra da…:nailbiting:
Kommer sikkert litt tidligere med denne da :) spennende å følge med
 
Ja,
Kommer sikkert litt tidligere med denne da :) spennende å følge med
håper jo egentlig det, men livmoren min vender bakover, så vet liksom ikke :hilarious: hadde like stor mage uka jeg fødte som venninna mi som var 6 mnd på veg:smiley-ashamed004
 
Ja,

håper jo egentlig det, men livmoren min vender bakover, så vet liksom ikke :hilarious: hadde like stor mage uka jeg fødte som venninna mi som var 6 mnd på veg:smiley-ashamed004
LIvmora di er nok lity større i utgangspunktet enn den var før graviditeten. Blir spennende å følge med. Skal ta bilde denne uka(for eget bruk) som utgsngspunkt.
 
Var mer oppblåst første gangen, så foreløpig ingen mage. Har hørt at magen kommer tidligere med nr. 2. blir gøy å se fremover:)
 
Jeg er helt overbevist om at jeg ser Linea nigara allerede bare 6+5, men nå begynner jeg å stusse på om den streken alltid har vært der:laughing002
 
Herregud... Fikk plutselig se meg selv i profil... Ikke rart kunder har sett undersøkende på meg. Dette er bare luft da
 

Vedlegg

  • 7FA4F1B5-844D-41B9-A8DE-8D6B42F79235.jpeg
    7FA4F1B5-844D-41B9-A8DE-8D6B42F79235.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 147
Herregud... Fikk plutselig se meg selv i profil... Ikke rart kunder har sett undersøkende på meg. Dette er bare luft da
Jeg har sett gravid ut siden før vi faktisk ble gravid, ble skikkelig oppblåst av alle hormonene :hilarious: Gleder meg til «ekte» gravidmage :love017
 
Ingen antydning til mage ennå, men er nr.2 så blir spennende å se om den kommer tidligere. Var veldig oppblåst forrige gang i begynnelsen, men heller ikke blitt det denne gang, så er lite utseendemessig som tyder på at jeg gravid ennå.
 
Ingen antydning til mage ennå, men er nr.2 så blir spennende å se om den kommer tidligere. Var veldig oppblåst forrige gang i begynnelsen, men heller ikke blitt det denne gang, så er lite utseendemessig som tyder på at jeg gravid ennå.
Akkurat det samme her, ble litt betrygget da jeg leste at tarmen hovner litt mer opp starten første gang en er gravid. Helt ok å slippe å være like oppblåst som sist (når en vet at det normalt).
 
Akkurat det samme her, ble litt betrygget da jeg leste at tarmen hovner litt mer opp starten første gang en er gravid. Helt ok å slippe å være like oppblåst som sist (når en vet at det normalt).
Åååå, det var godt å høre! Takk for at du delte, for har vært litt bekymra for det:nailbiting:
 
Har begynt å merke det enda tydeligere fysisk at magen buler litt ut nede under navlen (er i uke 8+3) til stor forskjell fra nr 1, da eg også klarte å skjule magen fram til uke 19 uten at det syntes
 
Min mage er som en ballong, særlig fra lunsj og ut dagen. Er nå 9+5 og måtte i dag kjøpe en bukse på mammaavdelingen siden jeg ikke klarer å lukke noen av mine egne bukser :facepalm:
 
Etter at vi reiste til syden har megen tatt helt av. Hver kveld ser jeg ut som når jeg var i uke 30 sist :dead: Er sykt oppblåst, men merker så vidt at det begynner å komme litt bul over skambeinet under restene av magen fra forrige graviditet:hilarious:
Visst dette fortsetter så skjønner jeg overhodet ikke hvordan jeg skal klare å holde det skjult til nærmere uke 14 (skal på Nipt i uke 13 og vil ha svaret på den før vi deler med omverdenen). :facepalm:
 
Back
Topp