Jaybird Gift med forumet 22 Mai 2010 #1 De nyser? Nøys i sta. Fikk drit vondt i i høyre side, neders i magen. Holdt seg ikke mer enn i rundt 5 sekunder. Men fader å vondt!
De nyser? Nøys i sta. Fikk drit vondt i i høyre side, neders i magen. Holdt seg ikke mer enn i rundt 5 sekunder. Men fader å vondt!
mariak Glad i forumet 22 Mai 2010 #2 Har opplevd det en gang, sikkert noe som strammer seg ekstra når man "tar i" ved nysing? [;)]
Ametyst83 2005♡2011♡2023 Vi som prøver :) Februarbarna 2023 Marsboerne 2023 22 Mai 2010 #3 Ja æsj.. det er skikelig ubehagelig ..
turteldue Forumet er livet VIP 22 Mai 2010 #7 ikke skjedd her... men er helt utslitt etter å ha nyst...
FruStina Gift med forumet 22 Mai 2010 #8 jepp, det skjer. Får også megavondt om jeg sitter veldig bøyd fremover og reiser meg for raskt igjen....auaaa
jepp, det skjer. Får også megavondt om jeg sitter veldig bøyd fremover og reiser meg for raskt igjen....auaaa
Jaybird Gift med forumet 22 Mai 2010 #9 Men begynner ting og tang å strekke seg tidlig i svangerskapet? For da har det helt sikkert noe med det å gjøre. Virker i hvertfall logisk=)
Men begynner ting og tang å strekke seg tidlig i svangerskapet? For da har det helt sikkert noe med det å gjøre. Virker i hvertfall logisk=)
ma 84 Elsker forumet 22 Mai 2010 #11 er nok fordi musklene strekker seg ja:) jeg pleier å dra føttene opp mot magen når jeg kjenner at jeg skal nyse, eller hoste, d hjelper litt:)
er nok fordi musklene strekker seg ja:) jeg pleier å dra føttene opp mot magen når jeg kjenner at jeg skal nyse, eller hoste, d hjelper litt:)