Noen som får veldig tette barn her?

Tre muskuterer

Lykkelig!
Det gjør jeg! På nr 2 og nr 3 blir det nøyaktig 16 måneder dersom denne kommer på mens termin. Merker at det er beintøft og være kvalm, oppe om natten, amme og være ufattelig trøtt i tillegg til å holde ut med lillemann hver dag. Jeg klarer ikke glede meg i det hele tatt. Føler meg litt nummen for det er så surrealistisk at jeg skal ha en baby når jeg allerede har en sovende ved siden av meg.

Hvordan føler dere det er å gå gravid og ha en liten en?

Mine to jenter er det akkurat 16 mnd mellom ;)
Men jeg husker ikke i detaljer hvordan det var da det er 10 år siden minsta ble født :p
Jeg husker det var tøft til tider, men så var jeg alene med de også da.
Det var mye glede som overveide de tunge dagene, så det var ikke så vanskelig som det høres ut.
Tror det har mye med hvilken innstilling du har selv.
Jeg hadde jo eldste med ekstra vansker, så jeg var allerede innstilt på at dette skulle jeg klare. :)
Ingen hindring for vanskelig til å klatre over ;)

Lillegutt er 1 år og 8 mnd når neste kommer.. Tror det kommer til å bli slitsomt men sånn er det bare hehe :P
Akkurat nå er det IKKE lett, å skifte bæsjebleier er et prosjekt i seg selv, brekker meg så inderlig hehehe ;)
Heldigvis ammer jeg ikke og ei sover lille på vårt rom.. Men tror det kommer til å gå bra for oss alle!! :) Ikke sant?? :)

Hei jenter! ny på Juli 2013 forumet. Er ikke sikker på termin, men skal på UL i morgen. Har to gutter fra før. 1 på 3 år og en på 3,5 mnd. Er nå gravid igjen, så kan si det er ganske tett ja. Helt ufrivillig! Gikk på p piller og alt, men tydeligvis hjalp det ikke.

Vet enda ikke hva jeg skal gjøre, men tar det som det kommer!

Tror jeg kanskje har termin i Juli! :-)

Mine er ikke så tette som det noen av dere får, men jeg har 21 måneder mellom mine to eldste, og bare et skoleår. Lille i magen nå er en liten atpåklatt, minste jenta mi vil være 5 1/2 når sistemann kommer.

Det er mye som er veldig koselig med å få to tette og mye som er slitsomt. Jeg synes ikke det var spesielt tungt å ha to bleiebarn f.eks, det som har slitt mest på overskuddet mitt er følelsen av å ikke kunne være fullt tilstede for noen av dem i den perioden de var små og trengte meg mest, og den konstante søskenrivaliseringen dem i mellom.

Når det er sagt, så ser jeg oftere og oftere nå som de har blitt eldre at de har veldig mye glede og selskap i hverandre. Og ikke minst er det veldig deilig å ha to barn som er på samme stdiet og har moro av de samme tingene. Det gjør det enkelt å reise på ferie når begge synes barnebassenget er gøy, de ser på filmer og koser seg sammen, perler og tegner sammen, leser de samme bøkene etc.

Det er som sagt mye jobb, og til tider sliter det på samvittigheten, men det er veldig moro og praktisk å ha to tette også ;)

det blir 21 mnd mellom mine to, noe jeg syns er tett nokk! Jeg tror nokk det blir slitsom og kjenner jo litt av og til på "samvittiheten" av å ikke gi datteren min min fulle oppmerksomhet når hun fortsatt er så liten! Men det kommer en tid når de må dele på oppmerksomheten uansett! Tror og håper de får mye glede av hverandre etter hvert :)

Her får vi 12 mnd mellom nr 2 og nr 3. Nr 1 er ikke mer enn 3,5 år når nr 3 kommer heller, så vi får i grunn 3 veldig tette. kommer hvertfall ikke til å kjede oss de kommende årene

Vi får 13 mnd mellom 1 og 2:) planlagt, og vi gleder oss veldig! Er selv vokst opp med 14 mnd mellom meg og min søster, og alltid ønsket meg det samme. Går veldig fint å være gravid med en liten en, hun er utrolig tålmodig og grei, og jeg er i fantastisk form:) de fleste dager kjennes det nesten ikke at jeg er gravid. Så jeg koser meg!

Back
Topp