Noen som får barn nr 4?

*PreggyBeggy*

PreggyBeggy
Hei Vi er gravid med nr 4 og lurer på om det er noen her med samme situasjon. Det første sjokket har ikke lagt seg ennå, men vi ser positivt på det. Noen andre?

Vi venter nr 4 :) (hans nr 3)
Ikke planlagt så det kom som et lite sjokk, men vi gleder oss masse <3

Hvor gamle er de 3 andre?
Her er de 14år, 6år og 10 mnd om 3 dager :)

Vi venter nr 4 (hans andre), veldig planlagt :-) De vi har fra før er 18, 15 og 4.

Vi venter nr 4 ;-) krysser fingrene for at alt går bra denne gangen. Har hatt 2 SA i vinter :-( Eldste er 13,mellomste 10 og minste 3 ;-) så blir veldig spennende dette her :-D

Har tre gutter på 9, 7 og 18 mnd kommer til å bli "hun der med alle de ungene" Hvilken bil har dere da? Må jo ha en rimelig stor en...
Bare gutter her også :) Vi har en Suzuki grand vitara, men nå må vi ha en med flere seter :p Eldstemann gleder seg til å få sitte alene og slippe mas og kjas fra mellomsten :D

Her i huset er jeg eneste dame, til og med katten er hanne ;) jeg håper både for vår og babyens del av dette også blir en gutt. Samtidig gruer jeg meg til å fortelle nyheten til omverden. Forventer mange negative kommentarer... Vi har Ford Galaxy, og er VELDIG fornøyd med den ;)

Her i huset er jeg eneste dame, til og med katten er hanne ;) jeg håper både for vår og babyens del av dette også blir en gutt. Samtidig gruer jeg meg til å fortelle nyheten til omverden. Forventer mange negative kommentarer... Vi har Ford Galaxy, og er VELDIG fornøyd med den ;)

Tenker akkurat det samme som deg mtp. Kjønn. Syns jeg hører kommentarene ja...og syns jeg hører sjefen. Det her bli ikke populært....

Tenker akkurat det samme som deg mtp. Kjønn. Syns jeg hører kommentarene ja...og syns jeg hører sjefen. Det her bli ikke populært....

Kjenner det at jeg gruer meg også setter en demper på min egen glede over denne graviditeten.

"Ja det var vel jenta dere prøvde på" eller "Ja endelig blir det jente ser du." "Dette måtte så mange forsøk til ja"....

Grøss. For oss er kjønn uviktig. Trives veldig godt som guttemamma, og jeg tror jeg får spader av dette en av hvert presset

Kjenner det at jeg gruer meg også setter en demper på min egen glede over denne graviditeten.

"Ja det var vel jenta dere prøvde på" eller "Ja endelig blir det jente ser du." "Dette måtte så mange forsøk til ja"....

Grøss. For oss er kjønn uviktig. Trives veldig godt som guttemamma, og jeg tror jeg får spader av dette en av hvert presset

Vi har også 3 gutter og på de to siste har vel alle "forventet" at det skulle bli en jente...Jeg trives også veldig godt som guttemamma. Eneste problemet blir vel å finne nok et guttenavn...

Vi har også 3 gutter og på de to siste har vel alle "forventet" at det skulle bli en jente...Jeg trives også veldig godt som guttemamma. Eneste problemet blir vel å finne nok et guttenavn...

Jepp. Det blir det store problemet. Vi vil ha norsk/norrøne litt bortglemte navn i tillegg :o

Fjerde i huser her. Dvs han har to, jeg har en og nå får vi en felles :-) Vi har allerede en Volvo xc90 7-seter og er storfornøyd med bagasjeplassen som er i tillegg til alle setene ;-)

Back
Topp