noen som er våkne?

Latterfrosken

Forumet er livet
Trenger å få tankene over på noe annet. Fikk nettopp tlf fra sykehuset. Sønnen (17 år) til samboeren min har vært i en bilulykke. Så han måtte dra til sykehuset. Det gikke visst bra sa de, men jeg ble jo bekymret jeg og. Og han ville dra alene. Forståelig nok. Så nå sitter jeg her og venter på telefon om hvordan det går.

God morgen, det er vel ikke mye til hjelp nå, du trengte vel noen i natt? Håper det går fint med sønnen til samboeren din. Aldri morsomt med slike beskjeder. La oss høre hvordan det går. Krysser fingrene og håper på det beste.

Off det var ikke bra og høre..Håper det står bra til nå da..
Hvordan går det?
Er nok tøft og få en slik beskjed ja..

uff da jannicke..
du må fortelle hvordan det går da. Aldri moro å sitte hjemme å vente når det gjelder noen som er så nærme.
Men hvis legene sier at det går bra så gjør det jo som oftest det takk og pris [:)]

Alle gode tanker sendes til dere... Håper det går bra!!

signerer på den jeg.

Håper alt går bra og at han ikke er alvorlig skadet[;)]

stakkars! Håper alt går bra med dere alle!! =)

Jeg sender også mange varme tanker og håper at alt går bra.

Hei alle sammen. Takk for gode meldinger. Godt å lese de, selv om ingen var på i natt. Det gikk bra med sønnen... (takk for det) han var visst mest i sjokk. Men ingen store skader, han hadde fått hodet inn i ruta og ble lagt til obs. De andre som var med i bilen gikk det værre med. Den ene gutetn fikk brudd i rygg, arm og kraveben, og hadde visst knust frontruta. Den andre vet jeg ikke helt. Så vi er glade for at det gikk så bra som det gjorde med han. Nå har jeg sovet en stund, etter å ha vært våken siden 02.40. Det gjorde godt for kroppen, og nurket inni meg...

off da, så leit!
håper de kommer seg alle sammen, er så skummelt det der....
bra det går bra med dere da, og ikke minst sønnen til samboern din.

må du prøve og ikke stresse for mye, og ta det med ro, tenk på nurket ditt[;)][;)]

Det var ikke så lett det i natt. Derfor jeg satte meg her inne, for å kanskje få tankene over på noe annet. Men det går greit nå med meg og nurket. Og det går bra med sønnen. Har spist og drukket, og slappet av. Ja det går bra med han, bare tenker på de foreldrene til de andre som var med. Også syns jeg det er vanskelig med hvordan jeg skal oppføre meg ovenfor samboer. Ikke lett å vite hva man kan gjøre i slike sit. Men han vet at jeg er der for han uansett hva han trenger, og det er nok det viktigste! Klem

Back
Topp