Noen som er våkne?

AngeLine

Gift med forumet
JEG KJEDER MEG!!!! Får ikke sove!

jada, er enda våken jeg..
sovnet av i 8tiden sammens med lille gutten min, og nå får jeg ikke sove mer.
kjedelige greier.. på tv'n er det bare dritt og lort. har nettopp sett den siste Lost episoden da.. spennende[8D]

Har ikke en gang en god unnskyldning for å være oppe nå... hehe, har bare hatt besøk i kveld. Sikkert denne nyvunnede energien jeg har fått som gjør det! [:D] Alt bra med deg da?

Er våken, bare ikke kommet meg opp av stolen jeg sitter i[8D]
Men må komme meg i seng nå tror jeg......

Natta jenter[:)]

Hører det står i fælt oppi nord nå ja, er jo opprinnelig derfra og hadde en tlf fra min mor tidligere i kveld. Syntes det var litt koselig også jeg da med uværet... hvordan er det med deg? [:D]

Jeg er ennå våken... Er sliten, men får ikke sove pga sterke kynnere som begynner å bli litt vonde nå... Kanskje ting er i gang..

ja, har du ikke en samboer eller mann du kan krype oppi armkroken til da? Husker bare at når det knaket i husveggene kosa jeg meg skikkelig, skal litt til før det gjør det her i murblokka i Oslo [;)]

ORIGINAL: gry

Jeg er ennå våken... Er sliten, men får ikke sove pga sterke kynnere som begynner å bli litt vonde nå... Kanskje ting er i gang..

åå spennende

Gry: Oi oi oi! På tide å komme seg avgårde da!! [;)]

nemi.marselia: Dytt han i ræva! haha [:D]

Vet du hva du får nemi.marselia? Har utrolig fin mage da! skikkelig rund og "spretten" [:D]

Jeg tenkte jeg skulle legge meg litt på sofaen og blir det verre så reiser jeg... Hadde en runde i natt som var også.. Og det ga seg utover dagen.. Sikkert bare falsk alarm i dag også.
Sicaa er min sladrevenn, sender sms til henne hvis jeg reiser..

er du gravid med han nye typen din? eller exen? hehehe, er bare litt nysgjerrig, jepp ser ut som det samme her [:D] Hvis ikke er det en lege og en jordmor som skal få høre det, begge sa det var sikkert!!! hehehe, vært på 3d?

d e nokk han nye som e faren heldivis.
vi har ikkje 3d her oppe dessvære.
lægen va vældi sekker her oppe å han vædda på at d va ei jente han.
har dåkk funne navn t ho?

Back
Topp